دانلود بازی Golden Krone Hotel برای PC
دانلود بازی Golden Krone Hotel برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Golden Krone Hotel برای PC

پارسی گیم 20 شهریور 1401 بدون دیدگاه
2,407 بازدید

دانلود بازی Golden Krone Hotel برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های قدیمی و پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی، عناوین دوبعدی و اکشنی هستند که تحت عنوان Dungeon Crawler خودشان را معرفی می‌کنند. این بازی‌ها در اصل بازیکن را در انواع دخمه‌ها و مکان‌های تاریک و مرموز قرار داده تا با گشت و گذار و از بین بردن دشمنان، در مراحلش پیش بروند. بازی Golden Krone Hotel از استودیو Vulgat عنوانی دوبعدی با سبک و سیاق کلاسیک Dungeon Crawler است که به دلیل تلفیق عناصر Roguelike در آن، به بازی جذاب و سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیزی تبدیل شده که تجربه‌اش برای هر فردی می‌تواند لذت‌بخش باشد.

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Sorina Arobase را خواهید داشت که یک سرهنگ بوده و یکی از شناخته‌شده‌ترین و معروف‌ترین شکارچیان خون‌آشام در دوران خودش محسوب می‌شود. مأموریت شما یک روایت انتقام برای کشتن شخصی به اسم Fane بوده که شاهزاده طردشده خون‌آشام‌ها است. در این مسیر علاوه بر شمشیر خود، به تپانچه و کتاب جادوهای قدرتمندی نیز دسترسی دارید تا در مقابل موج عظیم خون‌آشام‌ها در دخمه‌های تاریک بتوانید زنده بمانید.

گیم پلی بازی با سبک مبارزات نوبتی جذاب و چالش‌برانگیز طراحی شده و مردن در هر نقطه از بازی پایان مسیر برای شما خواهد بود، یعنی اگر بمیرید باید دوباره از ابتدا بازی را شروع کنید. در هر راند باید هم به‌عنوان کاراکتر انسان پیش بروید و هم به‌عنوان خون‌آشام که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند. بازی 10 مرحله اصلی با 18 قسمت فرعی داشته و بیش از 70 مدل دشمن سرسخت را در آن ملاقات خواهید کرد. در ابتدا می‌توانید کلاس کاراکترتان را از بین 18 کلاس موجود نیز انتخاب کنید. چالش‌برانگیز بودن بازی در کنار تنوع مبارزات و مراحل، از جمله ویژگی‌های جذابش محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darkest Dungeon و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.
در ادامه برای دانلود بازی Golden Krone Hotel برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Memory: 4 GB RAM
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Golden Krone Hotel is a gothic horror roguelike. Fight vampires with sunlight or become a vampire yourself and sneak in the shadows.
You play as Sorina Arobase, a human general made famous for hunting vampires. You’re on a mission of revenge to kill Fane, the exiled vampire prince. Armed with your sword, revolver, and spell book, you must battle hordes of blood sucking foes. But first you’ll be picking one of 18 disguises that will help you on your journey.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.