death-stranding
یحیی رحیمی

کوجیما اشتباهات داستانی Metal Gears Solid 5 را در Death Stranding تکرار نخواهد کرد

یحیی رحیمی 4 شهریور 1398 بدون دیدگاه
837 بازدید

بازی های هیدئو کوجیما همیشه به داستان فوق العاده شان مشهور بوده اند و طرفداران نیز به همین خاطر جذب بازی هایش می شوند. یکی از موضوعاتی که باعث ناامیدی بازیکنان از بازی Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain شد نیز همین نحوه داستان سرایی بود. این بازی تمرکز خاصی روی گیم پلی داشت و به نوعی جنبه داستانی کار را ول کرده بود و تنها داستان های بسیار کوتاهی را شاهد بودیم و خود شخصیت Snake نیز فوق العاده بی دیالوگ بود.

بازی Death Stranding نیز مانند قبلی یک تجربه جهان باز است و در نتیجه بسیاری نگران هستند که مبادا دوباره شیوه داستا سرایی مانند Metal Gear Solid 5 باشد. کوجیما در این مورد مصاحبه ای داشته است و گفته است که اینکه دوباره یک داستان غیر جهان باز را بسازم برایم جالب نیست. همچنین او قول داده است که کمبودهای داستان بازی قبلی خود را جبران کند و این مشکلات در Death Stranding وجود نداشته باشند:

hideo kojimaبعد از اینکه یک بازی اکشن را در دنیایی جهان باز تجربه کردم، نمی توانم که دوباره به المان های قدیمی برگردم. بازیکن بیشترین آزادی را در یک بازی جهان گستر دارد و مطمئن نیستید که آن‌ها چه کار خواهند کرد و البته آنقدر بازی آزاد است که بعضی اوقات داستان به نقطه انحرافی بازی تبدیل می شود.

در Phantom Pain ابتدا یک تجربه خطی ایجاد کردم و بعد از آنکه دنیای بازی گسترش پیدا کرد، داستان به نوعی خودش را گم کرد. بسیاری از طرفدران هیدئو کوجیما از اینکه داستان به پس زمینه هل داده شد، ناراحت بودند اما این کار کاملا آگاهانه انجام شد. البته چنین چیزی را در Death Stranding نخواهیم دید و بزرگ ترین مشکل هنوز دنیای جهان باز آن است اما قرار نیست که بیخیال اهمیت داستان شویم و در نتیجه طرفداران من نا امید نخواهند شد.

به نظر می رسد که داستان فوق العاده اهمیت زیادی در Death Stranding دارد و اخیرا نیز یک گیم پلی از بازی منتشر شده است که می توانید آن را مشاهده کنید. بازی روز 8 نوامبر برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.