One Piece Odyssey
یحیی رحیمی

بازی One Piece Odyssey با داستان و شخصیت‌های جدید معرفی شد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,530 بازدید

شرکت Bandai Namco پس از مدت‌ها از تازه‌ترین بازی مجموعه One Piece رونمایی کرد. این بازی JRPG جدید در دنیای وسیع مانگاهای خلق‌شده توسط IIca جریان دارد. بازی One Piece Odyssey با رونمایی از شخصیت‌های نو و دشمنان جدید، سفری مهیج به جزیره‌ای اسرارآمیز را روایت می‌کند.

به گزارش پارسی گیم، بازی جدید مجموعه One Piece توسط Eiichiro Oda طراحی شده است و داستان بازی با روایت زندگی کاپیتان Straw Hats به نام Monkey D. Luffy شروع می‌شود که به جزیره‌ای اسرارآمیز سفر کرده است. این گروه در شروع ماجراجویی‌شان با دشمنانی خطرناک روبه‌رو می‌شوند و همین باعث می‌شود تا اعضای گروه از یکدیگر فاصله بگیرند و در سراسر جزیره پخش شوند. شخصیت لوفی باید مراحل مختلفی را طی کند تا تمامی این شخصیت‌ها را به یکدیگر پیوند دهد.

معرفی بازی One Piece Odyssey

داستان بازی One Piece Odyssey

علاوه بر آنکه امکان کنترل شخصیت لوفی وجود دارد؛ بلکه دیگر شخصیت‌های از جمله زورو، نامی، رابین و فرانکی نیز قابل‌کنترل خواهند بود و بخشی از داستان به کمک آن‌ها روایت خواهد شد. فضای بازی دقیقاً مشابه انیمه و مانگا اصلی خواهد بود و با رویکردی مفرح و شاداب طراحی شده است.

تولید‌کننده بازی به نام Katsuaki Tsuzuki در مصاحبه‌ای ویدیویی به جوانب بازی One Piece Odyssey پرداخت. وی در این مورد گفت:

مداوم با خودم می‌گویم که جذاب‌ترین نکته در مورد دنیای One Piece، حس ماجراجویی آن است. فکر کردم که یک پروژه JRPG که تجربه‌ی ماجراجویانه وان پیس را به شکلی نو که تابه‌حال دیده نشده، نمایش دهد؛ بسیار جالب خواهد بود. ما از مشاوره Oda کمک گرفتیم و او شخصیت‌ها و هیولاها را طوری طراحی کرد که بتواند دنیای وان پیس را به‌خوبی نشان دهد.

بنابر گفته تولید‌کننده، بازی One Piece Odyssey مدت زیادی است که در دست توسعه قرار دارد و همچنین یکی از آهنگ‌سازهای بازی دارک سولز به نام موتوئی ساکورابا به‌عنوان آهنگ‌ساز در توسعه بازی شرکت دارد. Oda در پیام متنی به این نکته اشاره کرده است که او حدود سه سال است در حال طراحی شخصیت‌های برای بازی جدید است.

بازی وان پیس  One Piece Odyssey

بازی‌های مختلفی از مجموعه وان پیس در طی سال‌های اخیر منتشر شده است و از این لحاظ هیچ‌گونه کمبودی احساس نشده است. برای نمونه اگر عضو سرویس گیم پس هستید، می‌توانید بازی One Piece Pirate Warriors 4 را دریافت کنید. نتفلیکس نیز در حال تولید لایو اکشن وان پیس است و تیم تولید را تکمیل کرده ست. گفتنی است بازی One Piece Odyssey در ادامه سال 2022 برای کامپیوتر (استیم)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.