suicide-squad-kill-the-justice
سید مسعود کاظمی

نمایش بازی‌های Gotham Knights و Suicide Squad در رویداد DC FanDome 2021

سید مسعود کاظمی 10 شهریور 1400 بدون دیدگاه
630 بازدید

همایش DC FanDome که قرار است 16 اکتبر (24 مهر) برگزار شود، شاهد نمایش دو بازی مورد انتظار شرکت دی‌سی به نام‌های Gotham Knights و Suicide Squad خواهیم بود. شرکت برادران وارنر سال گذشته از یک همایش کاملاً جدید تحت نام DC FanDome رونمایی کرد. ازآنجایی‌که کامیک‌کان به دلیل شیوع ویروس کووید-19 برگزار نمی‌شد، وارنر تصمیم گرفت همایش خودش را به‌صورت دیجیتالی برگزار کند. در این همایش دی‌سی تصاویر یا تریلری از بازی‌های ویدیویی، کتاب‌های کمیک و فیلم‌های سینمایی درحال ساخت را رونمایی می‌کند. جدا از در این همایش‌ها اطلاعات بسیار در مورد هر پروژه داده می‌شود که هیجان همایش را بیشتر می‌کند.

در DC FanDome سال گذشته تریلری از فیلم The Batman دیدیم. تصاویری از فیلم The Flash با حضور مایکل کیتون به‌ نمایش درآمد و از دو بازی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill The Justice League رونمایی شد. حالا که تاریخ همایش امسال DC FanDome 16 اکتبر (24 مهر) اعلام شده، صبر برای دیدن تریلر و تصاویر از این دو بازی مورد انتظار سخت‌تر شده است.

در این همایش استودیو‌های WB Games Montreal و Rocksteady که برای خلق بازی‌های سری آرکامِ بتمن شهرت دارند نیز حضور دارند و قرار است در تریلر مربوط به این همایش، شاهد اطلاعات جدیدی مربوط به این 2 بازی و شخصیت‌های بلک آدام، پیس‌میکر، سوپرگرل، بت‌وومن، تایتان‌ها، سوپرمن و لویز و همچنین کراس‌اور بین فورتنایت و این دو بازی باشیم.

اوایل قرار بود عنوان Gotham Knights امسال منتشر شود اما بنا بر دلایل نامشخصی این بازی به سال 2022 به تعویق افتاد. این بازی چندنفره حول خانواده بتمن، خصوصاً بین نایت‌وینگ، بت‌گرل، رابین و رد هوود می‌چرخد. از تریلر این‌طور به نظر می‌رسد که بعد از مرگ بتمن، این 4 قهرمان دست‌به‌دست هم دادند تا با محفل جغدها (Court of Owls) مبارزه کنند.

بازی The Suicide Squad نیز یک تجربه چندنفره خواهد بود. در این بازی شما کنترل جوخه انتحاری (Suicide Squad) که متشکل از هارلی کویین، ددشات، کپتان بومرنگ و کینگ شارک است را بر عهده خواهید داشت. رئیس این گروه، آماندا والر (Amanda Waller) به دلیل سرکش شدن سوپرمن، وظیفه قتل او را به این گروه سپرده است. لازم به ذکر است که بازی Gotham Knights ربطی به دنیای بازی‌های آرکام یا آرکام‌ورس ندارد ولی بازی Suicide Squad در همان دنیا جریان دارد.

بازی Gotham Knights بازی Suicide Squad

عنوان Gotham Knights قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در سال 2022 منتشر شود اما بازی Suicide Squad تاریخ انتشار مشخصی ندارد. احتمال اعلا شدن تاریخ انتشار این عنوان در همایش DC FanDome بسیار بالا است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.