بازی Batman Arkham Collection
محمد صادق شجاعی

بازی Batman Arkham Collection احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 20 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,291 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، باندل سری Batman: Arkham یعنی بازی Batman Arkham Collection در وب‌سایت یک خرده‌فروشی فرانسوی برای انتشار روی کنسول نینتندو سوییچ لیست شده است.

سری بتمن ارکام که توسط استودیو Rocksteady ساخته شده، یکی از مشهور‌ترین مجموعه‌های تاریخ ویدیو گیم است. استودیو مذکور در قالب این مجموعه، بازی‌های ابر‌قهرمانی را متحول کرده و تاثیر بسزایی در آثار بعد از خودش داشت. در کنار انتشار جداگانه بازی‌های سری Batman: Arkham، شرکت برادران وارنر به عنوان ناشر این مجموعه، اقدام به انتشار کالکشن‌های مختلف آن کرده است.

بازی Batman Arkham Collection تازه‌ترین این دست آثار است. در قالب این کالکشن می‌توانید نسخه ریمستر بازی‌های Batman: Arkham City و Batman: Arkham Asylum، به همراه نسخه پریمیوم بازی Batman: Arkham Knight را به دست بیاورید. بازی بتمن آرکام کالکشن در سال 2019 روی پلتفرم‌های‌ کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. حال شایعاتی پخش شده که از انتشار نسخه نینتندو سوییچ این اثر خبر می‌دهند.

تا‌کنون شرکت‌های Nintendo و  Warner Bros انتشار بازی Batman Arkham Collection روی کنسول Nintendo Switch را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند. با این حال لیست شدن این بازی در فروشگاه WTT.biz از انتشار آن روی تازه‌ترین کنسول شرکت نینتندو خبر می‌دهد. بر این اساس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند در ماه اوت 2022 (بازه زمانی 10 مرداد تا 9 شهریور 1401) بازی بتمن آرکام کالکشن را تجربه کنند. البته این احتمال وجود دارد که این تاریخ تنها برای پر کردن صفحه اطلاعات درج شده باشد. همچنین قیمت تعیین شده برای نسخه نینتندو سوییچ بازی Batman Arkham Collection برابر با 60 یورو است.

بازی Batman Arkham Collection

Batman Arkham Collection شامل سه بازی سری بتمن آرکام است

با این وجود که بازی‌های موجود در نسخه Nintendo Switch بازی بتمن آرکام کالکشن اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که آثار یکسانی با نسخه مربوط به سال 2019 در دسترس قرار بگیرد. لیست شدن نسخه مذکور در WTT از آن جهت اهمیت دارد که فروشگاه مذکور پیش از معرفی رسمی، نسخه نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3: The Wild Hunt را فاش کرده بود. با این وجود همچنان احتمال عدم صحت این امر وجود دارد و تا زمان معرفی رسمی باید صبر کرد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، تازه‌ترین محصول استودیو راک استدی در سری Batman: Arkham است. در این بازی در قالب شخصیت‌های هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک باید تهدید برینیاک را خنثی کنید. مدتی پیش انتشار بازی مذکور تا سال 2023 به تعویق افتاد. پاندمی کرونا یکی از مهم‌ترین دلایل شرکت برادران وارنر برای این تصمیم است.

نظر شما در مورد انتشار بازی Batman Arkham Collection روی کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ آیا کاربران این پلتفرم از تحقق این امر استقبال می‌کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.