نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy هاگوارتز لگسی
محمد صادق شجاعی

نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 1 فروردین 1401 بدون دیدگاه
411 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت WB Games نه تنها نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy را در دسترس قرار خواهد داد، بلکه به نظر می‌رسد این اثر نسخه ابری نبوده و بازی هاگوارتز لگسی روی کنسول مذکور اجرا خواهد شد.

شرکت دبلیو بی گیمز با نمایش گیم‌پلی بازی هاگوارتز لگسی در جریان رویداد State of Play توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است. از این زمان جزئیات زیادی در مورد این اثر مورد انتظار در رسانه‌های مختلف منتشر شده است. از بین این اطلاعات می‌توان به مناطق کاملا جدید، سطح‌های مختلف دشواری و عدم وجود خرید‌های درون بازی اشاره کرد.

حال در قالب صفحه پرسش‌های متداول بازی Hogwarts Legacy مشخص شده است که پلتفرم‌های مقصد این اثر به کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن محدود نمی‌شود. بر این اساس، دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز می‌توانند در زمان انتشار، بازی هاگوارتز لگسی را تجربه کنند که البته این امر چندان تعجب‌آور نیست.

طی سال‌های اخیر بسیاری از بازی‌های ترد پارتی و مولتی پلتفرم در دسترس دارندگان کنسول Nintendo Switch قرار گرفته است. برای مثال می‌توان از بازی‌های Hitman 3 ،Guardians of the Galaxy و Dying Light 2 Stay Human نام برد. وجه اشتراک این آثار ارائه نسخه نینتندو سوییچ به صورت ابری و مبتنی بر کلود است.

نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy هاگوارتز لگسی

بازی Hogwarts Legacy دارای محیط‌های مختلف و متنوعی است

حال بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده، چنین شرایطی برای بازی هاگوارتز لگسی صادق نیست. استودیو Avalanche Software در بخش پرسش‌های متداول بازی مذکور هیچ اشاره‌ای به انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy مبتنی بر فضای ابری نکرده است. همچنین تعدادی از خرده‌فروشی‌ها اقدام به لیست کردن بازی هاگوارتز لگسی کرده‌اند. به عنوان مثال، آمازون بازی Hogwarts Legacy را در حالی در فروشگاه خود قرار داده که می‌توانید باکس آرت نسخه فیزیکی اثر مذکور را مشاهده کنید.

امیدواریم که شرکت برادران وارنر یا استودیو آوالانچ سافتور به صورت رسمی جزئیات نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy و شیوه انتشار آن را اعلام کند. بازی هاگوارتز لگسی در سه‌ماهه چهارم سال میلادی جاری روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد انتشار هاگوارتز لگسی روی نینتندو سوییچ چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ ترجیح می‌دهید این اثر را به صورت ابری تجربه کنید یا روی کنسول شما اجرا شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.