بازی Monster Hunter Rise
مهدی ملکی

تبلیغات تلویزیونی بازی Monster Hunter Rise آغاز شد؛ 3 ماه تا انتشار

مهدی ملکی 11 دی 1399 بدون دیدگاه
428 بازدید

ما تقریباً وارد سال 2021 شده‌ایم و از همین حالا می‌توان منتظر عرضه و یا رونمای بازی‌های بسیار بزرگی بود که پیش‌تر وعده داده شده بودند. احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین این بازی‌ها مربوط به اثر جدید شرکت کپکام موسوم به Monster Hunter Rise است. این مجموعه اکشن در سال پیش رو یک بازگشت بزرگ را به سوی شرکت نینتندو و کنسول دستی او خواهد داشت.

شرکت کپکام از زمان معرفی بازی مذکور مدام در حال بازاریابی و تبلیغ حول آن بوده است؛ به صورتی که ما شاهد ظاهر شخصیت‌ها، سلاح‌ها و تمام موارد این بین بوده‌ایم.

در حالی که هنوز سه ماه تا عرضه بازی زمان باقی است، شرکت یاد شده اعلام کرده که در حال کار روی تبلیغ تلویزیونی این اثر است. کپکام طی روزهای اخیر دو تبلیغ تلویزیونی کوتاه مدت را برای هواداران فعلی و البته هواداران آینده این اثر منتشر کرده است. یکی از آن‌ها با زمانی در حدود 30 ثانیه جزئیات زیادی را در اختیارمان قرار نمی‌دهد و از آن سو با یک تیزر 15 ثانیه‌ای طرف هستیم که عملاً هیچ چیزی برای فهمیدن ندارد! جدای از این که زمان کوتاه این تبلیغات منابع زیادی را در خود جای نداده‌اند ولی ما باز هم با اکشن و هیولاهای بسیار زیادی رو‌به‌رو هستیم که مشخصه این اثر و مجموعه آن هستند.

 

بازی Monster Hunter Rise به زودی در تاریخ 26 مارچ 2021 یا به عبارتی 1 فروردین 1400 همزمان با عید نوروز ایران زمین برای کنسول دستی نیتندو سوییچ منتشر خواهد شد. برخی از گزارش‌ها حاکی از عرضه نسخه پلتفرم  PCهم هستند اما همان‌طور که مشخص است ما تاییدیه رسمی در این‌باره نداریم و باید به سیاست‌های سفت و سخت نینتندو در آثار انحصاری آن توجه داشته باشیم. نسخه پیشین این اثر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فروشگاه استیم به شمار می‌آمد، در نتیجه سیاست‌های کپکام جالب خواهد بود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.