دانلود بازی Evil Genius 2 World Domination برای PS5
دانلود بازی Evil Genius 2 World Domination برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Evil Genius 2 World Domination برای PS5

پارسی گیم 26 مهر 1400 3 دیدگاه
2,086 بازدید

دانلود بازی Evil Genius 2 World Domination برای پلی استیشن 5

همواره در بازی‌های ویدیویی به ما یاد داده‌اند که با شرارت بجنگیم و افراد بدجنس را به سزای اعمالشان برسانیم؛ اما شاید بخواهیم تجربه این شرور بودن را خودمان بچشیم و در نقش انسانی بدجنس، نقشه‌هایی پلید کشیده و دنیا را زیر سلطه خود در آوریم. بازی‌های کمتری به چنین سوژه‌ای که در آن باید نقش تبهکار و شخصیت منفی را داشته باشید پرداخته‌اند. بازی Evil Genius 2 World Domination از استودیو Rebellion عنوانی در سبک ساخت‌وساز بوده که همین سوژه متفاوت را محوریت خودش قرار داده است.

همان‌طور که از نام بازی مشخص است، شما نقش یک شرور نابغه را بازی خواهید کرد که قصد دارد تمام دنیا را به تصرف خودش در آورد. زمانی که بد بودن حس خوبی به شما بدهد، دیگر هیچ نیرویی روی زمین جلودارتان نخواهد بود. برای شروع این نقشه بزرگ، ابتدا باید مقر اصلی خود را از صفر بسازید و با استخدام تبهکاران دیگر، گروه خود را گسترش دهید. سبک گیم پلی بازی بر مبنای ساخت‌وساز و مدیریت منابع بوده و عناصر کلاسیک این سبک را در دل گیم پلی خود جای داده است.

اگر انیمیشن‌های کارتونی را تماشا کرده باشید، حتماً می‌دانید که بیشتر شخصیت‌های منفی یک جزیره مخفی را به‌عنوان مقر اصلی خود برمی‌گزینند و اینجا نیز داستان از همین قرار است. پس از انتخاب جزیره، باید ساخت‌وساز خود را شروع کنید. تنوع آیتم‌های قابل ساخت و همچنین جزییات بالای هرکدام ساختن و مدیریت این مقر را به‌شدت سرگرم‌کننده می‌کند. یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید به آن توجه کنید، ساخت تله‌های مختلف برای جلوگیری از نفوذ جاسوس‌ها و مأمورهای مخفی به داخل است.

با پیشروی در بازی، کسب درآمد، انجام مأموریت‌های مختلف و استخدام تبهکاران بیشتر، به‌تدریج لایه‌های جدیدی را به جزیره و مقر خود اضافه می‌کنید و این توسعه را به زیبایی مشاهده خواهید کرد. سبک گرافیکی بازی نیز بسیار زیبا بوده و تمامی تصاویر خلق‌شده در محیط‌های بازی چشم‌نواز هستند. اگر می‌خواهید طعم شخصیت منفی بودن و شرارت را بچشید، این بازی را حتماً امتحان کنید.

اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های RimWorld و Timberborn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Evil Genius 2 World Domination با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Evil Genius 2 is a satirical spy-fi lair builder, where players take control of an Evil Genius and set their plans for world domination in motion. When it feels this good to be bad, the Forces of Justice don’t stand a chance!
Build your own unique evil lair and cover operation, Train a force of criminal minions, Defend your Lair from the Forces of Justice, and Dominate the world with a Doomsday Device in this direct sequel to the 2004 cult classic!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ehsan

    مهمان

    سلام مجدد در بخش مورد انتظار ها سایت زده بودید دیروز نسخه pc امروز منتشر میشه ، نشده هنوز ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ehsan

    مهمان

    سلام خسته نباشید نسخه کرک شده از این بازی برای pc منتشر نشده هنوز ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ehsan

      پشتیبانی

      سلام
      خیر