بازی Sniper Elite 5
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Sniper Elite 5 اعلام شد

یحیی رحیمی 26 اسفند 1400 بدون دیدگاه
618 بازدید

استودیو Rebellion با انتشار توییت تازه‌ای از زمان انتشار Sniper Elite 5 رونمایی کرد. تازه‌ترین بازی مجموعه Sniper Elite با تمرکز روی جنگ جهانی دوم و هدف قرار دادن هیتلر به‌عنوان هدف اصلی در تاریخ 26 مه 2022 برابر با 5 خرداد 1401 برای کنسول‌های بازی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار می‌گیرد.

بنابر آخرین اخبار بازی، Sniper Elite 5 برای اعضای سرویس ایکس باکس گیم پس از روز اول انتشار فعال می‌شود. کاربران گیم پس می‌توانند بدون خرید بازی به تجربه‌ی آن در هنگام انتشار بپردازند. استودیو Rebellion همچنین تریلر تازه‌ی بازی را در رویداد ID@Xbox نمایش داد و در آخر تریلر از زمان انتشار Sniper Elite 5 رونمایی کرد. گفتنی است این بازی برای هر دو کنسول‌های نسل هشتم و نهم و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

بازی اسنایپر الیت 5 وقایع جنگ جهانی دوم را دنبال می‌کند و بازی‌کنان را به سال 1994 و کشور فرانسه می‌برد. شخصیت اصلی از جنگجویان و تک‌تیراندازهای خبره‌ی آمریکایی است که با اسم Karl Fairburne شناخته می‌شود. بازی‌کنان باید با مقاومت فرانسه همکاری کنند تا از پیشرفت پروژه‌ی مخفی نازی‌ها جلوگیری شود. اعضای بلندمرتبه حزب نازی در حال پیش بردن پروژه‌ای هستید که می‌تواند سرنوشت جنگ را قبل از اتحاد متفقین به خطر بیندازد و حال باید جلوی آن گرفته شود.

زمان انتشار بازی Sniper Elite 5

ویژگی‌های بازی Sniper Elite 5

استودیو توسعه‌دهنده علاوه بر اعلام زمان انتشار Sniper Elite 5 از قابلیت‌های فنی جدید رونمایی کرد. پنجمین شماره این مجموعه از فناوری فوتوگرامتری به‌منظور خلق مکان‌هایی کاملاً واقعی با معماری پر جزئیات و دقیق استفاده کرده است. نقشه‌های موجود نیز با جزئیات بسیار زیادی پر شده‌اند تا بازی‌کن بتواند از شیوه‌های مختلفی برای قتل هدف موردنظر استفاده کند. فناوری فوتوگرامتری در طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است و عمق بیشتری به مکان و شخصیت‌ها بخشیده است.

گفتنی است تمامی مراحل بازی الیت 5 به‌صورت فردی و کوآپ قابل تجربه است. بازی همچنین از یک حالت جدید به نام «یورش» پشتیبانی می‌کند که به بازی‌کننده اجازه‌ی ورود به بازی دیگر بازی‌کنان را می‌دهد تا وی را شکار کند. در این حالت، بازی‌کننده دیگر به هدف اصلی و رقیب تبدیل می‌شود و در نتیجه دو تک‌تیرانداز در نقشه قرار می‌گیرد و تنها یکی از آن‌ها از زنده از معرکه بیرون می‌آید.

دوربین قتل بازی Sniper Elite 5 که به دلیل نمایش صحنه‌های دل‌خراش مشهور است؛ ارتقاء یافته است. قتل از طریق مسلسل سبک و سلاح کمری نیز باعث فعال شدن دوربین قتل می‌شود و صحنه‌ی خرد شدن استخوان و ورود گلوله به بدن با جزئیات منحصر به فردی نمایش داده می‌شوند.

گفتنی است بازیکنانی که اسنایپر الیت 5 را پیش‌خرید کنند به محتوای Target Fuhrer: Wolf Mountain Mission دسترسی پیدا می‌کنند. این مرحله، هجوم به منطقه‌ی کوهستانی‌‌ای که هیتلر در آن زندگی می‌کرد را ارائه می‌کند. منتظر انتشار بازی در تاریخ 5 خرداد 1401 باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.