دانلود بازی Sniper Elite 3 برای XBOX 360
دانلود بازی Sniper Elite 3 برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Sniper Elite 3 برای XBOX 360

پارسی گیم 19 مرداد 1398 4 دیدگاه
8,698 بازدید

دانلود بازی Sniper Elite 3 برای ایکس باکس 360

جنگ جهانی دوم آن‌قدر تأثیر زیادی روی دنیا داشت که هنوز هم بحث شماره یک بسیاری از مجالس تاریخی و کتاب‌هاست. فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی نیز به‌نوبه خود به این جنگ بزرگ پرداخته‌اند و از Call of Duty تا Wolfenstein نسخه‌ای در این مورد منتشر کرده‌اند. سری بازی Sniper Elite نیز جنگ جهانی را از زاویه دید متفاوتی روایت می‌کند و اینجا شما نقش یک تک‌تیرانداز خبره رادارید. استودیو Rebellion این بار جنگ را در خطه آفریقا به نمایش گذاشته است و با Sniper Elite 3 ما به سفر صحرایی برده است و البته که باید چند آدم بده را نیز از دور خارج کرد.

داستان پیرامون شخصیتی به نام کارل است که در نسخه‌های پیشین نیز ظاهر مبارک او را مشاهده کرده بودیم. این بار او در قلب قاره آفریقا ظاهر می‌شود و هدف تصرف صحرای شمال آفریقا را در سر دارد. این هدف البته با ترور کله‌گنده‌های دشمن و فرماندهانی حیاتی امکان‌پذیر است و باید قبل از دست به ماشه بردن، تحقیقی کامل انجام شود. شخصیت‌های مختلفی در بازی حاضر هستند و حتی آدولف هیتلر مشهور را نیز با آن سبیل خاصش خواهید دید و کسی از تیررس تفنگ شما دور نیست. Sniper Elite 3 پیشرفت زیادی در زمینه گیم پلی داشته است و با دوربین X Ray می‌توانید دم‌ودستگاه دشمن را مشاهده کنید و با شلیک به سمت او، خرد شدن جمجمه و قفسه سینه‌اش را مشاهده کنید و این صحنه‌ها فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جالب هستند.

می‌توان با روش‌های مختلفی حواس دشمن را پرت کرد و یک‌باره کله منحوسش را هدف قرارداد و در آن‌یک از دنیا محوش کرد. پرتاب سنگ نیز بسیار کاربردی است و می‌تواند حواس دشمن را به‌خوبی پرت کند. جالب است که تنها با شلیک چند تیر به سمت یک نفربر یا تانک عظیم، در جا منفجر خواهد شد و تازه قدرت این تفنگ لعنتی را درک خواهید کرد. تغییر محیط بازی از برلین به آفریقا فوق‌العاده تصمیم خوبی بوده است و رنگ‌های بشاش آن جلوه خاصی به Sniper Elite 3 بخشیده است و باعث شده است که نورپردازی بازی شاهکار باشد. این بازی تجربه‌ای فوق‌العاده از یک تک‌تیرانداز خوب را ارائه داده است و ساعت‌ها شمارا مشغول خود خواهد ساخت.

ترور فرماندهان بزرگ از دیرباز در ارتش‌های مختلف باب بوده است و حالا می‌توانید به‌عنوان یک تک‌تیرانداز ماهر به این آرزو دست‌یابید. Sniper Elite 3 معجون از مخفی‌کاری و هیجان در دل آفریقای داغ است.

در ادامه برای دانلود بازی Sniper Elite 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sniper Elite III is a third-person tactical shooter stealth video game developed and published by Rebellion Developments. The game is a prequel to its 2012 predecessor Sniper Elite V2, and is the third installment in the Sniper Elite series. Sniper Elite III is set around three years prior to the events of V2, following the exploits of Office of Strategic Services officer Karl Fairburne as he participates in the North African conflict during World War II, in which he learns of a secret wonder weapon programmed by the Nazi forces.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    بهنام

    مهمان

    سلام من واسه جیتگ میخوام نصب میشه روش؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سروش

    مهمان

    کاملا سالم و عالی ولی سخته و برای حرفه ای هاست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mehdi

    مهمان

    یه خسته نباشید بزرگ … دوستان عزیز خواهش میکنم راهتمای نصب بازیهای ایکس باکس 360 رو بزارید …درست مثل نصب بازیهای pc که راهنمای نصب عالی و تصویری داره … خواهش میکنم … درضمن اگه داخل سایت هست لینک رو محبت کنید من پیدا نکردم … ممنون

    پاسخ دهید
    • Avatar

      یاسین نجفی در پاسخ به mehdi

      مهمان

      ببین باید برنامه‌ی abgx ۳۶۰ رو دان کنی با img burn بعد رایت کنی رو دیویدی ۹