دانلود بازی Syberia 2 برای PC
دانلود بازی Syberia 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Syberia 2 برای PC

پارسی گیم 4 مرداد 1400 1 دیدگاه
5,825 بازدید

دانلود بازی Syberia 2 برای کامپیوتر

از گذشته، بازی‌های داستان محور و ماجرایی جذابیت خاصی میان بازیکنان داشته‌اند. اینکه بتوانید عنوانی با داستان مهیج را در پشت صفحه‌نمایش خود تجربه کنید و خودتان با آن در تعامل باشید، شاید از خواندن کتاب یا فیلمی مشابه سرگرم‌کننده‌تر باشد. بازی Syberia II از استودیو Microids دنباله شماره اول خود بوده و ماجراهای Kate Walker را پس از پایان داستان قبلی ادامه می‌دهد.

داستان این بار Kate و دوست جدیدش Hans که در طول بازی قبل به دنبالش بود را کنار هم قرار داده تا در جست‌وجوی آخرین ماموت‌های سیبری در سرزمینی گم‌شده و مرموز بگردند. مأموریتی که سال‌ها قبل Hans شروع کرده بود به پایان خودش نزدیک شده و مسیر پرمخاطره آن پیش روی دو کاراکتر اصلی داستان است و شجاعت و پشتکارشان را به چالش خواهد کشاند.

گیم پلی در Syberia II دقیقه مشابه با شماره اول است و همان عنوان Point & Click را با زاویه دوربین سوم شخص تجربه می‌کنید. سبک و سیاق مراحل بازی سورئال‌تر از شماره قبل است و معماهای جدیدی نیز اضافه‌شده‌اند تا حس و حالی تازه را به بازیکن منتقل کنند. اینجا هم‌ داستانی جالب و عمیق را شاهد هستید که در طول آن فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و رازهای زیادی را برملا خواهید کرد.

Syberia II بر روی ستون‌های محکمی که شماره اول بنا کرد، ساخته‌شده است. کمتر پیش می‌آید که شماره دوم یک عنوان بتواند در حد و اندازه شماره اول باشد اما Syberia II نه‌تنها این انتظار را برآورده کرده، بلکه شاید تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را در اختیار شما قرار دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Syberia 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/10
Processor: 1.5GHz CPU
Memory: 512MB
Hard Disk Space: 1.5GB
Video Card: DirectX compatible graphics card with 128 MB memory
DirectX®: 9.0c
Sound: Sound card with DirectX 9.0c support

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Having searched Eastern and Western Europe for a missing heir, Kate Walker finally completed her long and arduous journey, obtaining the signature of Hans Voralberg and closing the automaton factory buyout. Mission accomplished? Not for this sophisticated New York lawyer…
An unlikely pair, young Kate Walker and old, eccentric Hans Voralberg now set off on a journey together: in search of the last of the fabled Syberian mammoths at the heart of a long and forgotten universe. The surreal quest Hans began alone several years ago will come to a final close as he and Kate face obstacles far more dangerous than ever before, testing their courage and determination.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امین25

    مهمان

    سلام خسته نباشین.میشه دوبله فارسی این بازی رو قرار بدین؟
    و اینکه نسخه اول رو چطوری باید سیو بکنم؟گزینه سیو رو نمیبینم.اگه بلدین یادم بدین ممنون

    پاسخ دهید