دانلود بازی Tin & Kuna برای PC
دانلود بازی Tin & Kuna برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tin & Kuna برای PC

پارسی گیم 25 شهریور 1399 بدون دیدگاه
5,590 بازدید

دانلود بازی Tin & Kuna برای کامپیوتر

محبوبیت بازی‌های پلتفرمر با ظهور بازی‌های سه‌بعدی و جهان باز اندکی افت پیداکرده است اما این باعث افت کیفیت این سبک دوست‌داشتنی نشده و بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی بسیار خوبی در بازار یافت می‌شوند. استودیو Black River Studios بازی جدیدی در این سبک به تهیه‌کنندگی Aksys Games به بازار عرضه کرده است که داستان دو دوست وفادار را روایت می‌کند. بازی Tin & Kuna روایت زندگی دو دوست است که به دنبال پیدا کردن یک بلور با ارزش، باعث ورود آدم فضایی‌ها به دنیا می‌شوند و حالا باید به کمک همدیگر، تعادل دنیا را به حالت عادی برگردانند و جلوی افتضاح پیش‌آمده را بگیرند.

داستان بازی Tin & Kuna با تلاش دو دوست برای پیدا کردن یک بلور انرژی شروع می‌شود؛ تلاش‌های این دو باعث به هم خوردن تعادل دنیا می‌شود و بدتر از همه، Tin هم توسط این موجودات خبیث به گروگان گرفته می‌شود. بخشی از بازی به آزاد کردن شخصیت Tin خلاصه می‌شود که در این حالت چالش‌ها و دشمنان خاصی سد راهتان قرار می‌گیرند و مسیر آزادی رفیق‌دوست داشتنی‌تان را می‌بندند. پس از آزادی او، به فکر حذف تمامی موجودات بیگانه از روی زمین میفتید و برای این کار، بازگشت به بلور و یافتن آن پیشنهاد می‌شود. هرکدام از مراحل بازی با معماها و چالش‌هایی تجهیز شده‌اند که اوقات خوشی برای شما می‌سازند. آیتم‌های زیادی در محیط وجود دارند که یافتن آن‌ها نیاز به توجه خاصی دارد. این آیتم‌ها باعث افزایش سطح دو شخصیت می‌شوند و پیشرفت در بازی را تقویت می‌کنند. در کل 40 مرحله وجود دارد که هرکدام به‌نوعی شمارا به چالش می‌کشند و تنها افراد کنجکاو هستند که موفق به یافتن پاسخ تمامی رازهای بازی خواهند شد.

گیم پلی بازی Tin & Kuna مشابه دیگر عناوین پلتفرمر سه‌بعدی است و هرکدام از شخصیت‌ها نحوه حرکت خاصی دارند. برای نمونه Tin می‌تواند به شکل یک توپ بولینگ دربیایید و روی زمین قل بخورد. این در حالی است که Kuna قابلیت دویدن و پریدن در موقعیت‌های مختلف را دارد و می‌تواند با انواع خطرات دست‌وپنجه نرم کند. فضای بازی به نحو زیبایی طراحی‌شده که شمارا محو تماشای خود خواهد کرد. معماها به‌اندازه کافی چالش‌برانگیز هستند و گیم پلی بدون ایراد بازی، ساعت‌های مفرحی برایتان می‌سازد. همان‌طور که منتقدان می‌گویند: Tin & Kuna ماجراجویی لذت بخشی چه ازلحاظ بصری و چه ازلحاظ شنوایی است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fall Guys Ultimate Knockdown و Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را هم امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tin & Kuna با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: 3.0 GHz processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 (2 GB) | AMD Radeon HD 7850 (2 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: 3.5 GHz processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 (2 GB) | AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spin and smash through the colorful, chaotic worlds of Tin & Kuna. Explore levels filled with puzzles and peril. As Kuna collects power crystals, he obtains special abilities; jumping higher, catching fire, and attaching to magnetic objects to rescue Tin. Use all your skills and abilities to bring the world into balance and defeat Chaos!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.