دانلود بازی Cafe Owner Simulator برای PC
دانلود بازی Cafe Owner Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cafe Owner Simulator برای PC

پارسی گیم 16 آذر 1401 بدون دیدگاه
4,967 بازدید

دانلود بازی Cafe Owner Simulator برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز روز به روز گسترده‌تر و متنوع‌تر از قبل می‌شوند. امروز در قالب این بازی‌ها می‌توان انواع و اقسام تجربیات را در محیطی مجازی به دست آورد و از آن‌ها لذت برد. بازی‌های شبیه‌ساز با سوژه‌های متنوعی ساخته می‌شوند، از کشاورزی و مدیریت مزرعه گرفته تا شرکت‌ها، ساخت و ساز انواع رستوران، هتل، کافه و حتی شبیه‌سازی شغل‌هایی مثل مکانیک و تعمیرکار. بازی Cafe Owner Simulator از استودیو Second Reality عنوانی جدید و جذاب در همین سبک بوده که به شما اجازه می‌دهد مدیریت کافه رستوران رؤیایی خودتان را داشته باشید و صفر تا صد آن را ساخته و توسعه دهید.

مانند تمامی بازی‌های شبیه‌ساز، در بازی Cafe Owner Simulator نیز باید مسیر خود را از نقطه صفر آغاز کرده و با خرید یک ملک قدیمی، ابتدا تعمیرات اولیه را انجام دهید. این تعمیرات شامل مواردی مانند تعویض شیشه‌های شکسته پنجره‌ها، از بین بردن ترک‌ها و همچنین بیرون بردن تمامی وسایل اضافی و آشغال‌ها از محل و همچنین تعمیر سقف و دیوارها است. پس از این تعمیرات باید مراحل اولیه ساخت و تغییر دکور را برای کافه رستوران خود بگذرانید، که شامل انتخاب کاغذ دیواری مناسب و همچنین مواد مختلفی برای استفاده است.

تمامی عناصر جذاب مربوط به مدیریت رستوران در این بازی به شکلی واقع‌گرایانه گنجانده شده است. شما از ساخت و ساز کلی گرفته تا تعیین منو و استخدام کارکنان را بر عهده دارید و برای هر یک باید زحمت بکشید. با پیشروی در بازی امتیازهای مخصوصی به دست خواهید آورد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کافه رستوران خود را بیش از پیش توسعه داده، آیتم‌های جدید به آن اضافه کنید و فضای آن را گسترش دهید. حفظ رضایت مشتری‌ها نیز باعث می‌شود محبوبیت بیشتری به دست آورید که خود باعث کسب درآمد بیشتری می‌شود تا برای کافه از آن استفاده کنید. گرافیک سه‌بعدی خوب بازی نیز به شکلی مناسب تمامی عناصر را به تصویر خواهد کشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Farming Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cafe Owner Simulator برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 6 GB or Radeon equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 6 GB or Radeon equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

We were inspired by sandbox and simulation games, where players can create something of their own, set up processes, develop their creation, put their soul into it and show their creativity. In Cafe Owner Simulator you have such an opportunity, our goal is to give the world a game – in which everyone can realize his dream and open his own restaurant business.
When you buy a room for your own restaurant – you will need to free it from trash and make major repairs, it is not an easy task, but what can be better than to clean up the future of a successful restaurant or cafe?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.34 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.