دانلود زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

نوید قادری 11 مرداد 1400 111 دیدگاه
72,060 بازدید

تک‌تیرانداز جذاب‌ترین تفنگ میان طرفداران شوترهای مهیج به‌حساب می‌آید؛ اما کمتر بازی توانسته تعادل مناسبی میان لذت شلیک با این تفنگ و واقعیت‌گرایی برقرار کند. استودیو CI Games در طی دهه اخیر، پاسخ مناسبی به نیازهای طرفداران اسنایپر داده و با انتشار شماره‌های مختلفی از مجموعه Sniper Ghost Warrior، مأمن امنی برای طرفداران این ژانر ایجاد کرده است. بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 تازه‌ترین نسخه این مجموعه که با اضافه شدن آیتم‌های جدید و بخش‌های تازه، بهترین بازی تجربه ممکن را برای طرفداران می‌سازد. پارسی گیم مفتخر است در ادامه‌ی روند انتشار زیرنویس بازی‌های پرطرفدار، فارسی ساز بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 را به‌صورت کاملاً رایگان در دسترس شما قرار دهد تا بتوانید مأموریت‌های مهیج این بازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و دیگر نگرانی بابت عدم فهم دستورات صادرشده نداشته باشید.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 شمارا در نقش مبارزی قهار به نام Raven قرار می‌دهد که چشمانی تیز و تجربه‌ی بالایی دارد. اگرچه او از تازه‌های بازی اسنایپر است اما مأموریت‌های او بسیار آشنا هستند و افرادی که نسخه‌های پیشین را تجربه کرده باشند، می‌دانند که قرار است بار چه مسئولیتی را به دوش بکشند. برعکس نسخه‌های پیشین، امکان گشتن در نقشه و همچنین ترور از راه دور را خواهید داشت. کافی است دستورات دریافتی از مرکز را به‌خوبی اجرا کنید و با در نظر گرفتن سرعت و جهت باد و فاصله از دشمن، گلوله‌ای گرم را داخل مغز دشمن قرار دهید. اگر به دنبال تجربه‌ی این شوتر بی‌نظیر بودید اما از اصطلاح‌ها و جزئیات پیچیده بازی، جلوی فهم کامل آن را می‌گرفت، وقت آن است زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 را به‌صورت کاملاً رایگان از پارسی گیم دانلود کنید و داستانی مهیج را در صحرایی گرم دنبال کنید؛ یادتان باشد که هدف شما، یک فرد خطرناک به نام زارزا است که به «قصاب» شهرت دارد اما شما نشان خواهید دید که قصاب واقعی کیست!

دانلود زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 کاملاً رایگان

زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 با دقت بسیار زیادی ترجمه‌شده و تیم مترجمان پارسی گیم، ساعت‌ها وقت را صرف انتخاب بهترین واژگان فارسی برای تفنگ‌های متفاوت و اصطلاحات نظامی پیچیده کرده‌اند. اگر نگران سطح کیفیت ترجمه فارسی هستید، باید بگوییم که زیرنویس بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 نتیجه‌ی زحمت یک‌ماهه‌ی تیمی ماهر، متشکل از مترجمان و افراد خبره بازی‌های ویدیویی است. هدف پارسی گیم، ایجاد لحظاتی شاد و دل‌نشین برای عاشقان بازی‌های ویدیویی است که به دلیل عدم پشتیبانی از زبان فارسی توسط ناشران و استودیوهای بازی‌سازی، از تجربه‌ی عناوین مختلف محروم می‌ماند. پارسی گیم اینجاست تا طعم بازی‌های جدید را با زیرنویس فارسی به شما بچشاند، نه‌تنها می‌توانید بازی‌ را در نسخه‌های مختلف و به‌صورت نیم‌ بها دانلود کنید، بلکه زیرنویس فارسی به‌صورت رایگان هم در دسترس شماست تا از هرگونه منبع دیگری بی‌نیاز باشید.

کمتر بازی را می‌توان مانند اسنایپر گوست واریور یافت که این سطح از واقعیت‌گرایی را هنگام استفاده از تک‌تیرانداز ارائه دهد و درعین‌حال، شمارا در فضای زیبا با گرافیک فوق‌العاده غرق کند. به لطف زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم تجربه‌ی این بازی نخواهید داشت. ازجمله ویژگی‌های این زیرنویس باید به فونت بسیار زیبا و همچنین نصب بسیار آسان اشاره کرد. کافی است زیرنویس بازی را دانلود کنید و آن را اجرا کنید، خواهید دید که زیرنویس در کسری از ثانیه نصب خواهد شد. با نصب زیرنویس فارسی بازی اسنایپر گوست واریور کانترکت 2 نه‌تنها داستان و مأموریت‌ها را بهتر متوجه خواهید شد، بلکه با تمام تنظیمات گرافیکی آشنا می‌شوید و بدون نیاز به جستجو در منابع خارجی، بهترین تنظیم گرافیکی را برای سیستم خود اعمال کنید. هدف اول و آخر ما شما طرفداران بازی‌های ویدیویی هستید تا اندکی از چالش‌های پیش‌ رو بکاهیم و بگذاریم شما بدون بدون نگرانی به بازی بپردازید. می‌توانید با به اشتراک‌گذاری مطلب زیرنویس بازی و مطالب ما در شبکه‌های اجتماعی، انگیزه‌ی ادامه‌ی راه را به ما بدهید. وقت آن است به قسمت دانلود زیرنویس بازی بروید و ماجراجویی خود را شروع کنید.

تمامی فرایند تهیه و تولید توسط تیم پارسی گیم انجام‌شده است و هرگونه تغییر و بازنشر آن تنها با کسب مجوز مکتوب امکان‌پذیر است.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 29 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 29 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Persian.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Persian را پیدا کرده و Uninstall کنید.

نکته 2: پیشنهاد میشه قبل از هرگونه آپدیت بازی ابتدا زیرنویس فارسی را حذف کنید و سپس بعد از آپدیت بازی، مجدد نصب نمایید تا از مشکلات احتمالی آن جلوگیری شود.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

من بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۱
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۲
آیا زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۳
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۴
چطور می‌توانم زیرنویس فارسی را نصب کنم؟

کافی است از راهنمای نصب زیرنویس استفاده کنید که تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده است.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 111 دیدگاه
  • Avatar

    مهمان

    مهمان

    چطور میتونم فارسی ساز رو نصب کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر حسین

    مهمان

    لطفا فارسی ساز نسخه contract 1 رو هم بزارید ممنون❤️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    morteza

    مهمان

    سلام، وقتتون بخیر
    میشه نسخه های دیگه بازی Sniper Ghost Warrior زیرنویس انجام بدین؟
    زیرنویس هاتون عالیه
    متشکرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بهراد

    مهمان

    درود خسته نباشید دمتون بشدت گرم
    کاش کنترکت 1 هم زیرنویس میکردین من واقعا عاشق این فرانچایزم کنترکت 2 رو با زیرنویس امروز تمومش کردم واقعا عااالی بود عین یه فیلم اکشن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir dmc

    مهمان

    دم شما گرم ممنونم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    سلام . دمتون گرم که زیرنویسش کردید .
    یه بازی دیگه هست که تقریبا هیچ وبسایتی زیرنویسش رو نساخته اگه اونو زیرنویس کنید واقعا ممنون تون میشیم
    Red dead redemption 1

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    از ته دل متشکرم ، دمتون گرم ??❤️❤️❤️❤️

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احسان

      پشتیبانی

      ?

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    از پارسی گیم بخاطر تمام زحماتتون خیلی ممنونم . لطفا بازی های قدیمی تر رو هم ترجمه کنید. خیلی ممنون ❤️?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    سلام ای کاش نسخه یکشم ترجمه می کردین ولی باز هم دمتون گرم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 111 دیدگاه