بازی زولا همواره یکی از بازی های پرطرفدار کشور در سال‌های اخیر بوده که قشرهای متفاوتی از جوانان و نوجوانان گیمر را جذب خود کرده است؛ شرکت سورنا گیمز ناشر این بازی، در طول سال‌های متوالی، همواره با آپدیت های متنوع برای بهبود بازی تلاش کرده و محتوای جدیدی را به آن اضافه کرده است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به آپدیت‌هایی نظیر نقشه‌های تهران و تخت جمشید، اضافه شدن بخش پرطرفدار بتل رویال و بومی‌سازی بخش‌های متنوع بازی اشاره کرد. با شروع نوروز 1401 پارسی گیم با همکاری زولا به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های آنلاین و شوتر در ایران، مسابقه‌ی مشترکی ترتیب داده است که علاوه بر جوایز غیر نقدی فوق‌العاده، شامل جایزه‌ی نقدی نیز می‌شود.

 

مسابقه‌ی مشترک زولا و پارسی گیم برای اولین بار در ایران

با اضافه شدن زولا بتل رویال به این بازی در تابستان سال گذشته، این بازی با افزایش طرفداران این سبک روبرو شد و حالا پس از چندین ماه از عرضه‌ی این بخش پرطرفدار، برای اولین بار در ایران، بازی زولا مسابقه‌ی ویژه‌ای با همکاری پارسی گیم ترتیب داده است. این مسابقه که قرار است طی نوروز سال 1401 برگزار شود؛ رویداد ویژه‌ای برای طرفداران این بازی محسوب می‌شود و چالش فوق‌العاده‌ای برای تجربه‌ی این بازی شوتر جذاب خواهد بود.

3 میلیون تومان جوایز نقدی و جوایز غیر نقدی متنوع

مسابقه‌ی مشترک زولا و پارسی گیم، شامل جوایز غیر نقدی و نقدی خواهد شد؛ از جمله جوایز غیر نقدی می‌توان به 500 هزار گلد زولا به ارزش یک میلیون تومان اشاره کرد که قرار است بین نفرات برتر تقسیم گردد؛ علاوه بر جوایز غیر نقدی، این مسابقه شامل جایزه نقدی نیز خواهد شد که مبلغ 3 میلیون تومان به نفرات اول و دوم اهدا می‌گردد. جوایز کلی این رویداد شامل موارد زیر است:

  1. 2 میلیون تومان وجه نقد به همراه گلد زولا برای نفر اول
  2. 1 میلیون تومان وجه نقد به همراه گلد زولا برای نفر دوم
  3. 250 هزار گلد زولا برای نفر سوم
  4. 500 هزار گلد زولا برای 50 نفر برتر

این جوایز در فینال پایانی این رویداد که قرار است به‌صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی زولا و پارسی گیم برگزار شود به نفرات برتر اهدا می‌گردد. در صورتی که کاربر زولا نیستید، از طریق بنر زیر می توانید در بازی زولا ثبت نام کنید.

ثبت نام در بازی زولا

تاریخ و نحوه‌ی برگزاری مسابقات

برای شرکت در مسابقه‌ی مشترک زولا و پارسی گیم در نوروز 1401 می‌توانید از فرم زیر پیش ثبت‌نام انجام داده و این مسابقه از ابتدای فروردین سال 1401 آغاز می‌شود. برای شرکت در این رویداد، بازیکنان زولا حتماً باید در وب‌سایت پارسی گیم ثبت‌نام کنند و شماره‌ی ثبت شده در بازی زولا و سایت پارسی گیم یکسان باشد.

این مسابقه قرار است طی بازه‌ی 13 روز ابتدایی فروردین 1401 در ساعت 16 الی 22 برگزار شود و علاقه‌مندان به این رویداد می‌توانند تا تاریخ 10 فروردین، ثبت‌نام انجام داده و در مسابقات انفرادی بازی زولا (آزاد برای همه یا Free for all) شرکت نمایند. فینال این مسابقات نیز در تاریخ 15 فروردین برگزار خواهد شد که این فینال از کانال توییچ پارسی گیم و کانال توییچ زولا به صورت زنده پخش می‌شود. اخبار این رویداد را می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی زولا و پارسی گیم دنبال کنید.

دانلود بازی زولا و شرکت در میدان نبر

تمامی ترافیک مصرفی شما در بازی زولا، به صورت کاملا نیم‌بها محاسبه می‌شود؛ شما می‌توانید برای دانلود بازی زولا با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها، به وب‌سایت پارسی گیم مراجعه کنید و با دریافت این بازی و شرکت در مسابقه‌ی مشترک پارسی گیم و زولا، شانس برنده شدن جوایز این رویداد را داشته باشید. بازی زولا کاملاً رایگان بوده و تنها نیاز به ثبت‌نام خواهید داشت.

سیستم موردنیاز بازی زولا

بازی زولا به دلیل بهینه سازی هایی که روی آن انجام شده است، سیستم‌ های رده پایین نیز می توانند این بازی را اجرا کنند. بااین‌حال گرافیک بازی در سطح قابل‌قبولی قرار داشته و این امر شایان تقدیر است. حداقل سیستم مورد نیاز بازی زولا به شرح زیر است:

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌عامل: ویندوز 7 / 8 / 10 نسخه‌ی 32 بیتی
  • پردازنده: دو هسته‌ای 2.4 گیگاهرتز (Dual Core 2.4 GHz)
  • رم: 2 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Intel HD Graphics 4000 / AMD Radeon R5 M320
  • فضای موردنیاز: 4 گیگابایت برای دانلود / 5 گیگابایت برای نصب

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 / 10 نسخه‌ی 64 بیتی
  • پردازنده: دو هسته‌ای 3.0 گیگاهرتز (Dual Core 3.0 GHz)
  • رم: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Intel HD 520 / Radeon R7 M260
  • فضای مورد نیاز هارد: 4 گیگابایت برای دانلود / 6 گیگابایت برای نصب

آمار و ارقام آمار تعداد بازیکنان بازی زولا

زولا بیش از 3 میلیون نفر بازیکن داخلی فعال دارد؛ طی آخرین آمار ارائه‌شده در بهمن سال 1400، این بازی بیش از 800 هزار بازیکن فعال ماهیانه در داخل کشور داشته که در رده سنی 24 تا 34 سال قرار دارند.

بازی زولا بتل رویال چه حجمی از اینترنت را مصرف می‌کند؟

همه‌ی بازی‌های آنلاین نیازمند یک اینترنت پرسرعت و ارائه پینگ مناسب هستند و مقدار مشخصی در ساعت برای اجرای بازی‌ها، حجم ترافیک مصرف می‌کنند. بازی‌هایی که سرور آن‌ها خارجی هستند با تعرفه‌ی تمام‌بها محاسبه می‌شوند اما به دلیل وجود سرورهای زولا در ایران، حجم ترافیک مصرفی این بازی به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود که هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. خوشبختانه زولا با مشکلات سروری و پینگ بالا روبرو نیست و بازی با اینترنت‌های معمولی هم بدون مشکل و با کمترین تأخیر اجرا می‌شود.