دانلود بازی First Feudal برای PC
دانلود بازی First Feudal برای PC پارسی گیم

دانلود بازی First Feudal برای PC

پارسی گیم 19 دی 1400 بدون دیدگاه
4,041 بازدید

دانلود بازی First Feudal برای کامپیوتر

ساخت‌وساز در بازی‌های ویدیویی به یکی از سبک‌های پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است. امروزه عناوین بسیار زیادی را در این سبک شاهد هستیم که هر کدام به شکلی متفاوت این فعالیت مفرح را به خورد ما می‌دهند. از ساخت شهرهای بزرگ گرفته تا باغ‌وحش، شهربازی، مرکزهای فضایی و همچنین قلعه‌ها و روستاها در دوران باستان. بازی First Feudal از استودیو Harpoon Games عنوانی جدید و جذاب در سبک ساخت‌وساز و مدیریتی بوده که شما را به دوران قرون‌وسطا بازمی‌گرداند تا روستایی کوچک را به قلعه‌ای بزرگ و گسترده تبدیل کنید.

مانند تمامی عناوین در این سبک، آغاز بازی با تعداد کمی کارگر و منابع محدود خواهد بود و با مدیریت درست و جمع‌آوری منابع حیاتی، باید آن را به‌تدریج توسعه دهید. پس از مدت مشخصی تلاش و پشتکار، می‌توانید یک قلعه بزرگ قرون‌وسطایی در اختیار داشته باشید و از شکوه و بزرگی آن لذت ببرید. از آنجا که طراحی گرافیکی بازی به شکل ساده و دوبعدی صورت گرفته، تمرکز زیادی در دیگر عناصر گیم پلی وجود دارد که این بازی را بسیار سرگرم‌کننده کرده است.

علاوه بر ساخت‌وساز، شما باید دائم کارگران خود را مدیریت کنید. هر کارگر می‌تواند در 10 شغل مختلف مشغول به کار شود و وظایف مربوط به آن را انجام دهد. نکته جالب این است که نیازی نیست کارهای زیرشاخه آن فعالیت را به آن‌ها گوشزد کنید و به‌طور اتوماتیک، کارگران وظایف خود را انجام می‌دهند. منابع اصلی موردنیاز شما چوب و سنگ است اما با پیشرفت صنعت، می‌توانید به صنایع جدیدی نیز دسترسی پیدا کنید و با تجارت و معامله، درآمد خوبی کسب کنید.

بخشی از بازی هم به دفاع در برابر حملات احتمالی در مقابل دزدها، اشرار و حیوانات وحشی اختصاص دارد. برای این کار باید سربازانی پرورش دهید که از قلعه شما نگهبانی کنند. گاهی کمبود نیرو باعث می‌شود شهروندان عادی درگیر نبرد شوند که ممکن است تلفات بیشتری روی دستان شما قرار دهد. تغییر آب‌وهوا و فصل هم در پیدا کردن منابع و گیم پلی بازی تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Timberborn و Medieval Dynasty را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی First Feudal با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Core 2 Duo or better
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 128 Mb
DirectX: Version 9.0
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 or better
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: 128 Mb
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You start the game with a few peasants and limited resources that you will use to eventually turn your small settlement into a real medieval castle. Build, mine resources, grow crops, manufacture equipment, trade, and advance science on your own or by delegating tasks to your people. Greedy bandits will regularly raid your settlement, so you’ll have to rally militia troops and repel the enemy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.