توقف بازی Elden Ring
محمد صادق شجاعی

بازیکنان راهی برای توقف بازی Elden Ring پیدا کردند

محمد صادق شجاعی 19 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,211 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، تعدادی از بازیکنان بازی الدن رینگ موفق به پیدا کردن راهی شده‌اند که از طریق آن و بدون استفاده از ماد، می‌توانید اقدام به توقف بازی Elden Ring کنید.

بازی‌های سبک Soulslike به بیش از اندازه سخت و دشوار بودن مشهور هستند. در این دسته از آثار خطر هر لحظه در کمین بوده و دشمنانی سر‌سخت راه شما را سد خواهند کرد. اما این موارد تنها دلایل دشواری بازی‌های سولزلایک نیستند. در بازی‌های این سبک امکان توقف وجود ندارد و زمانی که در بین منوها جابه‌جا می‌شوید، دنیای بازی به روند عادی خود ادامه می‌دهد. در نتیجه تنها در مکان‌های امن و بی‌خطر می‌توانید تجربه بازی را کنار بگذارید.

مدتی پیش یک ماد منتشر شد که به کمک آن می‌توانید بازی Elden Ring را متوقف کنید. حال برخی از بازیکنان به راهی دست پیدا کرده‌اند که به‌واسطه آن و بدون بهره‌گیری از ماد، می‌توانید بازی الدن رینگ را نگه دارید. یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام کاربری IronPineapple، ویدیویی منتشر کرده که در قالب آن می‌توانید با روشی ساده برای توقف بازی Elden Ring آشنا شوید.

برای انجام این امر در ابتدا باید وارد Inventory شوید. سپس کلید مربوط به گزینه Help را فشار دهید تا منوی مربوطه باز شود. در آخر با انتخاب گزینه Menu Explanation می‌توانید بازی الدن رینگ را به طور کامل متوقف کنید. در حال حاضر مشخص نیست که این امر جزو اشکالات بازی بوده یا سازندگان عمداً آن را در الدن رینگ قرار داده‌اند. در صورتی که حالت اول صادق باشد، انتظار می‌رود که استودیو FromSoftware به‌زودی آن را رفع کند. در نتیجه بهتر است که تا حد امکان از این راهکار برای توقف بازی Elden Ring استفاده کنید.

توقف بازی Elden Ring الدن رینگ

ماد توقف بازی Elden Ring مانع از تجربه آنلاین می‌شود

همان‌طور که اشاره شد ماد توقف بازی Elden Ring مدتی پیش در دسترس قرار گرفت. با این وجود کاربران کنسول‌ها قادر به استفاده از ماد نیستند. به همین دلیل راهکار جدیدی که توسط بازیکنان کشف شده، برای تمامی بازیکنان قابل استفاده است. ماد ساخته شده توسط TechieW این امکان را در اختیار کاربران پلتفرم کامپیوتر قرار می‌دهد که تنها با فشردن کلید P هر زمان که نیاز داشتند، بازی الدن رینگ را به طور کامل متوقف کنند.

از آنجایی که ماد مذکور قوانین بازی را نقص کرده و از نظر فنی تقلب حساب می‌شود، در زمانی که نرم‌افزار Easy Anti-Cheat فعال است قادر به استفاده از آن نخواهید بود. در توضیحات ماد توقف بازی Elden Ring دستور‌العمل‌های لازم برای غیرفعال کردن این نرم‌افزار و فعال‌سازی دوباره ارائه شده است. در حالی که نرم‌افزار Easy Anti-Cheat خاموش است، امکان تجربه بازی الدن رینگ به صورت آنلاین وجود ندارد. این بدان معنی است که در صورت استفاده از ماد توقف بازی الدن رینگ، نمی‌توانید در کنار دوستان از این اثر لذت ببرید.

آیا عدم امکان توقف بازی Elden Ring شما را به دردسر انداخته است؟ نظر شما در مورد راهکار کشف شده توسط بازیکنان چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.