آپدیت بازی CrossfireX کراس فایر ایکس
محمد صادق شجاعی

آپدیت بازی CrossfireX به‌زودی منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 19 اسفند 1400 بدون دیدگاه
356 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، در آینده نزدیک آپدیت بازی CrossfireX (کراس فایر ایکس) منتشر می‌شود که در قالب آن بیش از 80 باگ رفع شده و محتوا‌های جدیدی از جمله نقشه و اسلحه‌های تازه در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی CrossfireX، سومین اثر از سری CrossFire بوده که در حدود یک ماه پیش به صورت انحصاری روی کنسول‌های ایکس باکس منتشر شده است. استودیو Remedy Entertainment بخش تک‌نفره و شرکت Smilegate Entertainment بخش چند‌نفره رایگان بازی کراس فایر ایکس را ساخته‌اند. کمپین غیر‌رایگان بازی CrossfireX شامل چندین مأموریت بوده که هر یک از آن‌ها از اپیزود‌های مختلف تشکیل شده است. در این بخش شاهد نبرد‌های بین دو گروه نظامی خصوصی به نام‌های Black List و Global Risk هستید. همچنین بخش چند‌نفره تجربه‌ای شبیه به بازی Counter-Strike: Global Offensive ارائه می‌دهد که دو گروه در حالت‌های مختلف در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

بازی کراس فایر ایکس چندان با استقبال همراه نشد و گیم‌پلی ضعیف و کمپین داستانی پر اشکال، انتقادات بسیاری را به دنبال داشت. پس از چنین انتشار فاجعه‌باری، بسیاری از بازیکنان تصور کردند که شرکت اسمایل گیت پشتیبانی از آن را کنار گذاشته و روی اثر بعدی‌اش کار می‌کند. حال اخباری منتشر شده که از اضافه شدن محتوا‌های بیشتری به بازی CrossfireX خبر می‌دهند.

شرکت Smilegate Entertainment  در وب‌سایت خود توضیحاتی در مورد آپدیت بازی CrossfireX ارائه کرده است. بر این اساس، یک به‌روزرسانی بزرگ منتشر خواهد شد که در قالب آن بیش از 80 مورد باگ و سایر مشکلات مربوط به عملکرد رفع شده و گیم‌پلی به شکل قابل‌توجهی متعادل خواهد شد؛ به این واسطه، حساسیت کنترلر، Hitbox و زمان‌بندی ریسپاون اصلاح می‌شوند. علاوه بر این موارد، دو نقشه جدید به نام‌های Invasion (حالت Spectre) و Submarine نیز به بازی CrossfireX اضافه می‌شوند. همچنین اسلحه‌های مجهز به صدا‌خفه‌کن و بتل پس جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

آپدیت بازی CrossfireX کراس فایر ایکس

کمپین بازی CrossfireX از طریق گیم پس در دسترس قرار دارد

در حال حاضر تاریخ انتشار آپدیت بازی CrossfireX اعلام نشده است. انتظار می‌رود که شرکت Smilegate Entertainment زمان انتشار این به‌روزرسانی را به‌زودی اعلام کند. هم‌اکنون دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌توانند بازی کراس فایر ایکس را تجربه کنند.

نظر شما در مورد آپدیت بازی CrossfireX چیست؟ آیا موافق اضافه شدن محتوا‌های جدید به این اثر هستید؟ آیا بازی مذکور را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.