بازی CrossfireX
یحیی رحیمی

تولیدکننده CrossfireX به دلیل مشکلات شدید بازی عذرخواهی کرد

یحیی رحیمی 26 بهمن 1400 بدون دیدگاه
252 بازدید

تولیدکننده ارشد بازی CrossfireX پس از اعتراض‌های گسترده نسبت به وضعیت نامناسب بازی و ایرادات مختلف رسما عذرخواهی کرد. انتشار بازی کراس فایر ایکس برای کنسول ایکس باکس با انتقادات شدیدی همراه شد و ایرادات بازی قابل چشم‌پوشی نبود. استودیو روز پس از انتشار، قول برطرف کردن مشکلات CrossfireX را داد؛ اما هنوز آپدیتی برای حذف باگ‌ها منتشر نشده است و بسیاری از وضعیت فعلی بازی ناامید شده‌اند.

طبق آخرین اخبار بازی، علاوه بر مشکلات فنی هنگام اجرای کراس فایر ایکس روی ایکس باکس، کمپین داستانی بازی چهار روز پس از انتشار، هنوز قابل دانلود برای کاربران ایکس باکس گیم پس نیست. این مشکلات باعث شده تا بازی‌کنان به تبلیغات منفی علیه بازی بپردازند و نظرات منفی در مورد آن منتشر کنند. Sooro Boo، تولید‌کننده ارشد بازی در مطلب تازه‌ای به مشکلات CrossfireX اشاره کرده و قول برطرف کردن آن را در روزهای آینده داده است.

آقای Boo در مطلب تازه‌ای نوشت:‌ «واضح است که بسیاری از بازی‌کنان و طرفداران که مدت‌هاست همراه ما هستند؛ ناامید کرده‌ایم. شما برایمان بسیار باارزش هستید و حس می‌کنم که ارزش بیشتر از یک آپدیت ساده را دارید و به همین خاطر است که می‌خواهم شخصاً از وضعیت فعلی بازی عذرخواهی کنم و برنامه خود را برای بهبود مشکلات اعلام کنم».

مشکلات CrossfireX

مشکلات CrossfireX به‌زودی رفع می‌شوند

تولیدکننده بازی در ادامه به لیست مشکلات فعلی بازی پرداخته است. اولین مشکل در مورد حساسیت دسته‌بازی است که قرار است زودتر از موعد حل شود. این ایراد آزاردهنده باعث شد تا لگدزدن تفنگ‌ها غیرمنطقی شود و نشانه‌گیری به‌سوی حریف کار سختی باشد. این در حالی است که لگدزنی قوی تفنگ‌ها و نشانه‌گیری سخت، یکی از ویژگی‌های مجموعه کراس‌فایر است که به مذاق بازی‌کنان خوش نیامده است. تولید‌کننده گفته است که تغییراتی در این مورد ایجاد می‌شود تا تجربه‌ی بازی CrossfireX از حالت فعلی خارج و سرگرم‌کننده شود.

یکی دیگر از مشکلات CrossfireX ظاهر شدن شخصیتی داخل بازی است. این گلیچ گرافیکی باعث شده تا پس از کشتن دشمن، بار دیگر ظاهر شود و بازیکنان را دچار مشکل کند. همچنین تفنگ‌های بازی هم تعادل مناسبی ندارند و باگ‌ها مختلفی وجود دارد که باید برطرف شوند. بازی‌کنان از نبود محتوای کافی خبر می‌دهند و این مشکل هم با افزودن نقشه و رویدادهای جدید برطرف خواهد شد. بخش کمپین بازی کراس فایر ایکس برای کاربران گیم پس قابل دانلود نیست و این مشکل هنوز توسط مایکروسافت حل نشده است. این در حالی است که کمپین CrossfireX به‌عنوان یکی از بازی‌های مهم گیم پس در ماه فوریه معرفی شده بود.

تولید‌کننده در آخر بار دیگر عذرخواهی کرده است و قول انتشار سریع آپدیت‌های جدید را داد. نظر شما در مورد مشکلات CrossfireX چیست؟‌‌ آیا قادر به اجرای بازی شدید؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.