یحیی رحیمی

ماد جدید Elden Ring حالت عکاسی را اضافه می‌کند

یحیی رحیمی 15 اسفند 1400 2 دیدگاه
722 بازدید

بازی الدن رینگ دنیای وسیع و زیبایی دارد و اگرچه میازاکی گفته بود که هدف Elden Ring ارائه یک تجربه گرافیکی بی‌نقص نیست؛ اما سبک طراحی این جهان فانتزی و تاریک به دوره نقاش‌های رمانتیک اروپایی نزدیک است. استودیو فرام‌سافتور برعکس دیگر استودیوهای امروزی، حالت عکاسی را برای تهیه‌ی تصاویر ویژه از بازی قرار نداده است؛ اما ماد جدید Elden Ring این قابلیت را فعال می‌کند و دیگر نیازی به آپدیت جدید بازی نخواهید داشت.

به گزارش پارسی گیم، فردی با نام کاربری Otis_Inf یک ابزار غیررسمی عکاسی برای الدن رینگ منتشر کرده است. این ابزار که از طریق پاترئون در دسترس قرار گرفته است؛ تا روز دهم مارس رایگان خواهد بود و پس از آن باید برای دریافت آن هزینه پرداخت کرد. این ماد هم مشابه ماد توقف Elden Ring عمل می‌کند و لازم است اتصال خود به اینترنت را قطع کنید تا مبادا اکانت شما مسدود شود. الدن رینگ فعلاً از مادهای رسمی پشتیبانی نمی‌کند و در صورت نصب یکی از این ابزارها روی نسخه استیم، احتمال مسدود شدن اکانت وجود دارد.

ماد جدید Elden Ring

حالت عکاسی بازی Elden Ring

پس از اجرای ماد Elden Ring می‌توانید دوربین را به‌صورت آزادانه حرکت دهید و همچنین خود را از دید دشمنان خطرناک بازی پنهان کنید. در نهایت قادر به تغییر گزینه‌های گرافیکی بازی و پنهان کردن رابط کاربری خواهید بود. گفتنی است این ماد همانند یک حالت عکاسی رسمی نیست و امکان استفاده از فیلترهای مختلف و قابلیت تغییر نور و روشنایی وجود ندارد. اگر می‌خواهید با دشمنان قدر بازی سلفی بگیرید، این ابزاری است که به درد شما می‌خورد.

هنگام نصب ماد الدن رینگ به توضیحات منتشرشده در صفحه اصلی دقت کنید. لازم است که فایل ماد را به پوشه نصب بازی منتقل کنید و این قابلیت، یکی از فایل‌های مربوط به سیستم آنتی‌چیت را تغییر نام می‌دهد و در نهایت بازی را مجبور به اجرا در حالت آفلاین می‌کند. این فرایند قابل بازگشت است و با تغییر اسم فایل قبلی، قابلیت تجربه آنلاین بازی فعال می‌شود. در صورتی که نسخه اصلی بازی را خریده‌اید؛ حواستان به فایل آنتی‌چیت باشد و در غیر این صورت، حساب استیم شما مسدود می‌شود.

حالت عکاسی Elden Ring

دنیای بازی Elden Ring شایسته یک حالت عکاسی بی‌نقص و با امکانات مختلف است. افراد مختلفی در صنعت بازی از نبود این قابلیت گلایه کرده‌‌اند و باور دارند که بازی بدون این قابلیت کامل نیست و این جهان زیبا باید به‌صورت دقیق‌تری عکاسی شود. البته بازی الدن رینگ طوری طراحی شده است که بتوان در فضای آن غرق شد و در نتیجه هرگونه حالت توقف یا تعلیق به تجربه بازی ضربه می‌زند و این مسائلی است که باید با فلسفه طراحی میازاکی همخوانی داشته باشد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    میشه بگید روش نصبشو؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به امیرحسین

      نویسنده

      به لینک اصلی مراجعه کنید.