دانلود بازی Pathfinder Wrath Of The Righteous Inevitable Excess برای PC
دانلود بازی Pathfinder Wrath Of The Righteous Inevitable Excess برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pathfinder Wrath Of The Righteous Inevitable Excess برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,122 بازدید

دانلود بازی Pathfinder Wrath Of The Righteous Inevitable Excess برای کامپیوتر

سبک نقش‌آفرینی در بازی‌های ویدیویی همواره می‌تواند چاشنی طراحی یک دنیای فانتزی و افسانه‌ای را در دل خودش قرار دهد که مملو از کاراکترهای عجیب و فانتزی بوده و چیزهایی مثل جادو، اژدها و… در آن حضور فعالی داشته باشند. در طول سال‌های متعدد، بازی‌های زیادی با همین سبک و سیاق پا به عرصه وجود گذاشته و تعداد زیادی از آن‌ها نیز به موفقیت رسیده‌اند. بازی Pathfinder Wrath of the Righteous از استودیو Owlcat Games یکی دیگر از همین عناوین بوده که سبک نقش‌آفرینی نوبتی را با عناصر اکشن تلفیق کرده است. به‌تازگی بسته الحاقی Inevitable Excess نیز برای بازی منتشر شده و محتوای جذاب آن را گسترش داده است.

داستان بازی در سرزمینی به اسم Worldwound جریان دارد که با باز شدن یک دروازه مرموز، موجودات وحشتناک و شروری پایشان به آنجا باز شده و تباهی و هرج‌ومرج به بار آورده‌اند. برای بیش از یک قرن تمام ساکنان سرزمین با این موجودات در نبرد بوده، به این امید که بتوانند آن‌ها را شکست دهند اما چندان پیشرفتی حاصل نشده است. شما در نقش قهرمانی قدرتمند، این فرصت را خواهید داشت که یک بار برای همیشه، به این جنگ طولانی پایان داده و اهریمن را شکست دهید. اینکه چگونه به پیروزی برسید و چه تصمیم‌هایی بگیرید، کاملاً بر عهده خودتان بوده و بر سرنوشت تمام سرزمین Worldwound تأثیر خواهد گذاشت.

شما در این بازی به 25 کلاس مختلف دسترسی خواهید داشت که بسته به 12 نژادی دارند که انتخاب خواهید کرد. تنوع بالای ابزارهای ساخت‌وساز و عمق بالای هر کدام باعث می‌شود در ساخت کاراکتر منحصربه‌فرد، دست شما باز باشد. نکته دیگری که در بازی وجود دارد، اهمیت بالای تصمیم‌ها و انتخاب‌ها در نحوه روایت داستان و سرنوشت سرزمین است که عمق نقش‌آفرینی بازی را بیشتر می‌کند. سیستم مبارزات ترکیبی از حالت نقش‌آفرینی نوبتی و مبارزات لحظه‌ای بوده که به شما اجازه توقف کامل بازی، دادن دستورهای مختلف و بازگشت به روند عادی را می‌دهد.

در بسته الحاقی Inevitable Excess ماجراجویی جدیدی پس از پیروزی در سرزمین Worldwound در انتظار بازیکن خواهد بود. این بخش داستانی جدید به یک قهرمان با سطح Level بالا نیاز دارد که دسترسی به قابلیت‌های ویژه و آخر بازی را داشته باشد. این بخش داستانی جدید 8 ساعت گیم پلی داشته و در سرزمینی جدید جریان دارد. آیتم‌ها، قابلیت‌ها و دشمنان جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که در کنار سبک نقش‌آفرینی عمیق بازی، تجربه جدید و لذت بخشی را در سرزمینی خطرناک به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Baldur’s Gate 3 و Divinity Original Sin 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pathfinder Wrath Of The Righteous Inevitable Excess برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2310M CPU @ 2.10GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 940M
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your path will lead you to the Worldwound, where the opening of a rift to the Abyss has unleashed all-consuming terror across the land. For over a century, the neighboring nations have fought fearlessly, trying to drive the enemy back — but to little avail.
Now, you have the chance to put an end to this conflict, but the path to salvation is far from clear-cut. Will you become a shining angel, backed by noble paladins? Or a powerful necromancer with hordes of immortal undead in your thrall? Or something else entirely? Lead your army and challenge mighty demon lords. Your crusade will set in motion a chain of events that will leave you — and the world itself — forever changed.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 23.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.