دانلود بازی Foregone برای PC
دانلود بازی Foregone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Foregone برای PC

پارسی گیم 29 مهر 1399 2 دیدگاه
4,184 بازدید

دانلود بازی Foregone برای کامپیوتر

بعضی‌اوقات به‌ظاهر یک بازی نگاه می‌کنیم و به‌اشتباه در مورد آن قضاوت می‌کنیم اما وقتی‌که بازی را به پایان می‌رسانیم، می‌بینیم که کاملاً در اشتباه بودیم و حالا یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی شده‌ایم. بازی Foregone دقیقاً به همین شکل، شمارا میخ‌کوب خود می‌کند و فضای آن مانند مشتی محکم در افکار اولیه شما فرو می‌رود و قصر قضاوت اولیه شمارا فرومی‌ریزد. این بازی اولین تجربه استودیو Big Blue Bubble است که متشکل از چندین توسعه‌دهنده مشتاق است که به‌صورت کاملاً مستقل یک اثر دوبعدی اکشن را پدید آورده‌اند. وقت آن است که سلاح‌های قدرتمندی به دست بیاورید و در داستان بی‌نظیر بازی غرق شوید و موجودات ترسناک و دشمنان تادندان‌مسلح را سلاحی کنید تا آرامش، به منطقه Calagan برگردد.

داستان بازی Foregone پس از وقوع یک جنگ خانمان‌سوز روایت می‌شود. شهر کالگان توسط موجودات خبیث و هیولاهای مختلف اشغال‌شده است و هیچ امیدی به آینده وجود ندارد. قهرمانی به‌ظاهر کوچک از دل تاریکی و ترس بیرون می‌آید و به دنبال نابودی تمام هیولاها و دشمنانی است که شهر جادویی و زیبای او را طعمه خودکرده‌اند. هدف اصلی شما جلوگیری از سقوط کالگان به هر زحمتی است. این داستان جذاب توسط جلوه‌های بصری زیبایی روایت می‌شود که نمونه آن را کمتر در بازی‌های مستقل می‌بینیم. یکی از ویژگی‌های این بازی، افزایش سطح سختی و بالا بردن چالش‌های آن است که به‌آرامی خوراک ذهن شما می‌شود و مراحل آخر، به تجربه‌ای هیجان‌انگیز و خیره‌کننده تبدیل می‌شود که هر گیمری را به وجد می‌آورد. مهم‌ترین بخش بازی، مبارزه است که خوشبختانه رضایت‌بخش و هیجان‌انگیز هستند و به لطف تعداد زیاد سلاح‌ها، ویژگی‌های منفی در آن یافت نمی‌شود.

دنیای بازی Foregone به‌صورت پیکسلی و دوبعدی طراحی‌شده است که برعکس آنچه فکر می‌کنید، بسیار زیبا و چشم‌نواز است. انواع و اقسام آیتم‌ها وجود دارند که باید به غارتشان بپردازید و راه خود را از میان حریفان ریزودرشت بازکنید و بالاخره رازهای نهان این شهر آتش‌گرفته را کشف کنید. استودیو بااینکه تجربه زیادی در زمینه بازی‌سازی ندارد، اما توانسته تعادل خوبی میان المان‌های مختلف گیم پلی ایجاد کند. در آخر باید گفت که Foregone در ارائه یک تجربه اکشن پلتفرمر با گرافیک دوبعدی موفق بوده و مکانیسم‌های به کار گرفته در بازی، تجربه‌ای لذت‌بخش ایجاد کرده‌اند که ارزش دانلود بازی را افزایش داده‌اند. در این سبک، نگاهی به بازی‌های Hollow Knight و Dead Cells بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Foregone با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i3 2.5GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 or equivalent

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i5 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 or equivalent

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Years after a devastating war, the city of Calagan is once again besieged by an all-corrupting force known as the Harrow. As the city’s strongest super-soldier, it’s up to you to investigate the Harrow’s origins and prevent its reanimated minions from destroying your home. But the Harrow isn’t just reviving the dead – it’s dredging up memories better left forgotten. Foregone is a fast and fluid 2D action-platformer packed with legendary loot and stunning pixel art.
Collect an arsenal of powerful weapons and upgradeable skills, then use them to shoot and slash your way through hand-crafted pixel environments hiding a treasure trove of secrets.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    نسخه fitgirl با بقیه چه فرقی داره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پارسا

      پشتیبانی

      نسخه فیتگرل فشرده شده و حجم کمتری دارد