دانلود بازی Nongunz Doppelganger Edition برای PC
دانلود بازی Nongunz Doppelganger Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nongunz Doppelganger Edition برای PC

پارسی گیم 22 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
3,650 بازدید

دانلود بازی Nongunz Doppelganger Edition برای کامپیوتر

پلتفرمرهای دوبعدی از قدیمی‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی بوده‌اند و هیچ‌وقت جذابیت و محبوبیتشان را میان بازیکنان از دست نداده‌اند. سادگی گیم پلی در کنار چالش‌های فراوان آن‌ها که نیازمند عکس‌العمل‌های سریع بازیکن است که از دلایل محبوبیت این سبک بازی‌ها محسوب می‌شود. بازی Nongunz Doppelganger Edition از استودیو Brainwash Gang بازی‌ای در همین سبک است که دنیایی تاریک و متفاوت را محوریت خودش قرار داده و تجربه‌ای متفاوت از یک پلتفرمر را برای شما آماده کرده است.

دنیای سیاه‌سفید بازی یکی از چیزهایی است که همان اول توجه شما را جلب می‌کند. این دنیای تاریک و بی‌روح سرشار از موجودات شرور و خطرناک بوده و در کنار آن‌ها تله‌ها و موانع زیادی هم پیش روی شما قرار خواهند گرفت. این سبک از ارائه باعث شده تا بازی نسبت به سایر پلتفرمرها متفاوت ظاهر شود و حس عمیقی از بی‌روح بودن را به بازیکن منتقل کند.

گیم پلی بازی بسیار به کمبوهای شما در طول مبارزات تأکید دارد و به‌نوعی محوریت آن همین کمبوها است. شما باید دائم در مبارزه و حرکت باشید تا نوار کمبوهای خودتان را در سطح بالا نگه‌دارید. این موضوع منجر به کسب امتیاز بیشتری توسط شما می‌شود که برای پیشروی در بازی امری ضروری است. بازی بیش از 100 مرحله مختلف دارد که رقم بسیار قابل‌توجهی است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خودش کند.

از طرفی چالش‌برانگیز بودن بازی و مبارزات اکشنی که در گیم پلی وجود دارد، دائم شما را درگیر خودش می‌کند تا لحظه‌ای هم فرصت سر خاراندن نداشته باشید. با پیشروی در بازی می‌توانید مهارت‌ها و قابلیت‌های شخصیت اصلی خودتان را ارتقا دهید و قوی‌تر شوید تا برای مراحل سخت‌تر با دشمنان قدرتمندتر آماده‌باشید. همچنین طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف با قابلیت ارتقا در دسترس شما قرار خواهد داشت تا سبک مبارزه‌ای دلخواه خودتان را با آن‌ها داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Cells و The Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nongunz Doppelganger Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 1.5 GHz Core2Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 1.4 or better
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Unveil the mystery behind the nihilistic universe of Nongunz.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.