دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous برای PC
دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1400 2 دیدگاه
3,782 بازدید

دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous برای کامپیوتر

سبک نقش‌آفرینی در بازی‌های ویدیویی همواره می‌تواند چاشنی طراحی یک دنیای فانتزی و افسانه‌ای را در دل خودش قرار دهد که مملو از کاراکترهای عجیب و فانتزی بوده و چیزهایی مثل جادو، اژدها و… در آن حضور فعالی داشته باشند. در طول سال‌های متعدد، بازی‌های زیادی با همین سبک و سیاق پا به عرصه وجود گذاشته و تعداد زیادی از آن‌ها نیز به موفقیت رسیده‌اند. بازی Pathfinder Wrath of the Righteous از استودیو Owlcat Games یکی دیگر از همین عناوین بوده که سبک نقش‌آفرینی نوبتی را با عناصر اکشن تلفیق کرده است.

داستان بازی در سرزمینی به اسم Worldwound جریان دارد که با باز شدن یک دروازه مرموز، موجودات وحشتناک و شروری پایشان به آنجا باز شده و تباهی و هرج‌ومرج به بار آورده‌اند. برای بیش از یک قرن تمام ساکنان سرزمین با این موجودات در نبرد بوده، به این امید که بتوانند آن‌ها را شکست دهند اما چندان پیشرفتی حاصل نشده است. شما در نقش قهرمانی قدرتمند، این فرصت را خواهید داشت که یک بار برای همیشه، به این جنگ طولانی پایان داده و اهریمن را شکست دهید. اینکه چگونه به پیروزی برسید و چه تصمیم‌هایی بگیرید، کاملاً بر عهده خودتان بوده و بر سرنوشت تمام سرزمین Worldwound تأثیر خواهد گذاشت.

عناصر نقش‌آفرینی در این بازی به‌شدت قوی ظاهر می‌شوند. از همان ابتدا شما به 25 کلاس مختلف دسترسی دارید که در 12 نژاد متفاوت طبقه‌بندی می‌شوند. ساخت کاراکتر برای خودتان به دلیل وجود گزینه‌های متعدد در تجهیزات و قابلیت‌ها، عمق بسیار بالایی داشته و هر بازیکن، شخصیت منحصربه‌فردی را برای خودش می‌سازد که بسته به سلیقه و سبک بازی او طراحی شده است. داستان بازی نیز حالت شاخه‌ای داشته و تصمیم‌های مهم شما در روند پیشروی آن مؤثر واقع می‌شوند، برای مثال مرگ و زندگی برخی از کاراکترهای بازی را خودتان رقم می‌زنید.

سیستم مبارزات ترکیبی از حالت نقش‌آفرینی نوبتی و مبارزات زنده و اکشن بوده که نوآوری خاصی به‌حساب می‌آید. اگر می‌خواهید میدان نبرد را خوب بررسی کنید، می‌توانید بازی را متوقف کرده و فرمان‌های موردنظر را اجرا کنید و یا اگر سرعت بیشتری را می‌پسندید، بدون توقف در مبارزات اکشن بازی شرکت کنید. تمامی این موارد در کنار وجود عناصر عمیق نقش‌آفرینی، شاخه‌ای بودن داستان و تنوع بسیار بالای قابلیت‌ها و تجهیزات، یک بازی کامل را پدید آورده که تجربه‌اش برای هر فردی جذاب خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity: Original Sin 2 و Baldur’s Gate 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2310M CPU @ 2.10GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Intel(R) Intel HD Graphics 620
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your path will lead you to the Worldwound, where the opening of a rift to the Abyss has unleashed all-consuming terror across the land. For over a century, the neighboring nations have fought fearlessly, trying to drive the enemy back — but to little avail.
Now, you have the chance to put an end to this conflict, but the path to salvation is far from clear-cut. Will you become a shining angel, backed by noble paladins? Or a powerful necromancer with hordes of immortal undead in your thrall? Or something else entirely? Lead your army and challenge mighty demon lords. Your crusade will set in motion a chain of events that will leave you — and the world itself — forever changed.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    datho

    مهمان

    عالیه، خیلی ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    datho

    مهمان

    سلام خسته نباشین
    اپدیت Pathfinder Wrath of the Righteous v1.0.4d.02-GOG دادن، میشه این اپدیت رو قرار بدین

    پاسخ دهید