دانلود بازی HordeCore برای PC
دانلود بازی HordeCore برای PC پارسی گیم

دانلود بازی HordeCore برای PC

پارسی گیم 12 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,734 بازدید

دانلود بازی HordeCore برای کامپیوتر

بازی‌های شوتر در هر سبک و سیاقی که باشند، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کنند. تمامی زیرشاخه‌های شوتر، از شوترهای اول‌شخص که محبوب‌ترین است تا شوتر سوم شخص و یا حتی بازی‌های دوبعدی شوتر، جذابیت منحصربه‌فرد و مهیجی دارند. بازی HordeCore از استودیو Digitality عنوانی مستقل و دوبعدی در همین سبک بوده که در دنیای آخرالزمانی شما را وارد ماجراجویی‌های مهیج و اکشنی خواهد کرد. برای نابود کردن، ساخت و ساز تجهیزات و گشت و گذار آماده شوید.

شما در این بازی نقش رهبر یک گروه از بازماندگان در دنیایی نابودشده و آخرالزمانی را خواهید داشت که به‌تدریج در حال توسعه و گسترش است. ساخت و ساز تجهیزات و ارتقای وسایل و سلاح‌های خودتان و تیم، مدیریت منابع حیاتی و بسیاری موارد دیگر از جمله چیزهایی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. با این فعالیت‌ها، خودتان را برای رویارویی با خطرهای متعدد دنیای بازی، آماده خواهید کرد.

گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر شوتر دوبعدی با زاویه دوربین دید از بغل، ساخت و ساز و مدیریت منابع و کمی هم عناصر بازی‌های نقش‌آفرینی است. دشمنان شما را اکثراً زامبی‌های خطرناک و همچنین گروه‌های رقیب تشکیل می‌دهند. به‌تدریج با پیدا کردن آیتم‌های مختلف، ساخت و ساز تجهیزات و افزایش سطح Level کاراکترهای شما قدرتمندتر می‌شوند. هر بازمانده‌ای که عضو گروه می‌شود، ویژگی‌ها و قدرت‌های منحصربه‌فردی دارد. داخل بازی یک مینی گیم مستقل در سبک کارت بازی نیز وجود دارد که Horde Tactics نام داشته و با استفاده از 60 کارت مختلف، بازی جذاب و مهیج کارتی را تجربه خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nobody Saves The World و Death’s Door را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی HordeCore با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: Dual Core 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Dual Core 3.0 GHz+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

HordeCore is a kick-ass action side-scroller set in a post-apocalyptic world. Become the leader of an ever-expanding group of survivors. Manage supplies, upgrade your team, and craft deadly contraptions to defend yourself! Remember, exploration is vital in this harsh new world. Prepare to forge bizarre alliances and, together, face the many dangers of the wastelands. Take survival gameplay, combine it with base management, add RPG elements, and spice it up with a fully-fledged collectible card game – and you get HordeCore!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.