دانلود بازی Ikonei Island An Earthlock Adventure برای PC
دانلود بازی Ikonei Island An Earthlock Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ikonei Island An Earthlock Adventure برای PC

پارسی گیم 3 شهریور 1401 بدون دیدگاه
2,459 بازدید

دانلود بازی Ikonei Island An Earthlock Adventure برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی که مملو از معما و گشت و گذار هستند برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان لذت‌بخش رقم می‌خورند. این بازی‌ها معمولاً با سبک و سیاق کارتونی و فانتزی ادغام می‌شوند تا طیف سنی گسترده‌تری بتوانند از ماجراجویی در آن لذت ببرند و سرگرم شوند. بازی Ikonei Island An Earthlock Adventure از استودیو Snowcastle Games عنوانی در همین سبک و سیاق است که دنیایی کارتونی و رنگارنگ را برای گشت و گذار و ماجراجویی در اختیارتان قرار خواهد داد.

شما در این بازی باید وارد جزیره‌ای بزرگ و پررمز و راز شده و در کنار تیمی از دوستان خود با جمع‌آوری منابع مهم، ساخت و ساز، پیدا کردن ابزار، رام کردن حیوانات و… آنجا را به محلی مناسب برای زندگی تبدیل کنید. بخشی از ماجراجویی‌های شما نیز به مبارزه با انواع موجودات شرور جزیره اختصاص دارد که باعث کسب جایزه و تجربه شده و توسط آن می‌توانید کاراکتر خود را قوی‌تر کنید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین دید ایزومتریک طراحی شده و گرافیک فانتزی آن به خوبی تصاویر و محیط‌ها را به نمایش می‌گذارد. استفاده از رنگ‌های زنده و سبک و سیاق فانتزی، زیبایی منحصر به فردی به جلوه‌های بازی Ikonei Island An Earthlock Adventure داده است. تنوع گیم پلی نیز باعث می‌شود ساعت‌های طولانی بتوانید از تجربه آن لذت ببرید، گاهی مبارزه کنید، گاهی به پرورش انواع محصولات کشاورزی بپردازید، گاهی ساخت و ساز کنید و گاهی هم در محیط زیبای جزیره قدم زده و لحظاتی را در آرامش سپری کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ My Time at Portia را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ikonei Island An Earthlock Adventure برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel i3 processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750
DirectX: Version 10
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore. Gather resources. Craft tools and gear, build your base, and farm the land. Thwart pirates, fight monsters, and befriend magical creatures.
Embark on this wholesome adventure: Ikonei is yours to discover!
Ikonei Island will be multiplayer! More coming soon!
Harvest materials using tools and creature abilities, and build workshops that can create and assemble resources. All of these materials will come in handy to truly customize the island to your liking, and uncover its mysteries. Your hamlet, starting from dilapidated ruins, will grow to become your base of operations on the island.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.