ماه مارس سرویس PS Now
محمد صادق شجاعی

بازی‌های ماه مارس سرویس PS Now معرفی شدند

محمد صادق شجاعی 10 اسفند 1400 بدون دیدگاه
153 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی لیست آثاری را که در ماه مارس در دسترس کاربران سرویس PS Now قرار خواهند گرفت، منتشر کرده است.

پلی استیشن نو، سرویس اشتراکی از شرکت سونی است که در ازای پرداخت اشتراک ماهیانه آن قادر به تجربه بسیاری از آثار انحصاری و مولتی پلتفرم روی کنسول‌های پلی استیشن و کامپیوتر هستید. در کنار دانلود بازی‌های پلی استیشن 4، مشترکین سرویس PS Now می‌توانند بسیاری از آثار کلاسیک را به صورت استریم تجربه کنند. همانند سرویس ایکس باکس گیم پس، بازی‌های موجود در سرویس Playstation Now ثابت نبوده و شرکت Sony همواره آثار تازه‌ای را اضافه می‌کند. حال این شرکت بازی‌های ماه مارس سرویس PS Now را معرفی کرده است.

یکی از آثاری که در ماه جاری در دسترس مشترکین سرویس پلی استیشن نو قرار می‌گیرد، بازی Shadow Warrior 3 است. برای اولین بار در تاریخ سرویس PS Now، یک اثر در روز اول انتشار به سرویس مذکور اضافه می‌شود. این اثر توسط استودیو Flying Wild Hog ساخته شده و شرکت Devolver Digital وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است. شدو واریور 3 از امروز روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

تهیه‌کننده ارشد بازی Shadow Warrior 3 در پستی در بلاگ پلی استیشن نوشته است: «استودیو Flying Wild Hog در شرایطی این بازی را به عنوان نسل بعدی سری Shadow Warrior معرفی کرده که آزادی عمل بیشتری را در راستای ایجاد هرج و مرج در مبارزات در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد». وی در ادامه متن خود نوشته است: «دویدن روی دیوار، تاب خوردن بر فراز شکاف‌ها و انداختن یک برج ناقوس دو هزار ساله روی سر شیاطین، بیش از هر زمان دیگری لذت‌بخش هستند».

ماه مارس سرویس PS Now

جلوه‌های بصری بازی Crysis Remastered بهبود قابل توجهی داشته‌اند

علاوه بر بازی Shadow Warrior 3، از امروز بازی‌های Crysis Remastered ،Relicta و Chicken Police – Paint It Red در دسترس مشترکین سرویس PS Now قرار می‌گیرند. همانطور که از نام بازی Crysis Remastered مشخص بوده، این اثر نسخه بهبود‌یافته اولین بازی سری کرایسیس است. بازی Relicta اثری اول شخص است که در قالب آن باید پازل‌های فیزیک محور را حل کنید. آخرین بازی ماه مارس سرویس PS Now یعنی بازی Chicken Police – Paint It Red تجربه‌ای داستان محور است که در فضای نوآر روایت می‌شود. به کمک سیستم پیچیده بازجویی و المان‌های کارآگاهی باید پرونده‌ای عجیب را حل کنید.

براساس گزارشی که رسانه Bloomberg منتشر کرده، شرکت سونی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی سرویسی با اسم رمز Spartacus است. اسپارتاکوس قرار است سرویس‌های فعلی پلی استیشن پلاس و پلی استیشن نو را ترکیب کرده و به تدریج سرویس دوم را حذف کند. انتظار می‌رود که سرویس جدید سونی در سه سطح مختلف روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار بگیرد.

به گفته جف گراب از رسانه VentureBeat، بازی‌های کلاسیک «بخش اصلی» این سرویس خواهند بود. وی در برنامه Grubbsnax گفته که از طریق منابع آگاه اطلاعات مختلفی از سرویس معرفی‌نشده سونی به دست آورده است. طبق گفته او سطح‌های سرویس اسپارتاکوس با نام‌های Essential ،Extra و Premium شناخته شده و اشتراک آن‌ها به ترتیب 10، 13 و 16 دلار هزینه خواهد داشت.

نظر شما در مورد بازی‌های ماه مارس سرویس PS Now چیست؟ آیا این آثار توانسته‌اند نظر شما را به خود جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.