ریمستر بازی GTA Vice City
محمد صادق شجاعی

ریمستر بازی GTA Vice City احتمالا هفته آینده به سرویس PS Now اضافه می‌شود

محمد صادق شجاعی 8 بهمن 1400 بدون دیدگاه
356 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، احتمالا ریمستر بازی GTA 3 هفته آینده سرویس PS Now را ترک کرده و به جای آن ریمستر بازی GTA Vice City در دسترس مشترکین این سرویس قرار می‌گیرد.

بازیکنان بسیاری در سراسر دنیا منتظر نسخه بهبود‌یافته بازی GTA 5 هستند. شرکت Rockstar بارها تاریخ انتشار این نسخه را تغییر داده است. به همین دلیل برای تجربه نسل نهم بازی جی تی ای 5 باید تا ماه مارس صبر کنید. برای کاهش عطش بازیکنان نسبت به تجربه سری GTA، شرکت راک استار اقدام به انتشار نسخه ریمستر بازی‌های GTA 3 ،GTA Vice City و GTA San Andreas تحت عنوان بازی GTA Trilogy کرد. اما این بازی به دلیل مشکلات متعدد چندان مورد استقبال بازیکنان و منتقدین قرار نگرفت.

شرکت راک استار همزمان با انتشار بازی سه‌گانه GTA، ریمستر بازی GTA 3 را به سرویس PS Now اضافه کرد. اگر جزو مشترکین این سرویس بوده و هنوز اثر مذکور را تجربه نکرده‌اید، خبر بدی برای شما داریم. بر اساس تبلیغ فاش شده، بازی مذکور در تاریخ 31 ژانویه (11 بهمن) سرویس Playstation Now را ترک خواهد کرد. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا اثر دیگری از سری جی تی ای جایگزین این بازی خواهد شد.

بر اساس این تبلیغ، ریمستر بازی GTA 3 با ریمستر بازی جی تی ای وایس سیتی جایگزین خواهد شد. همچنین در این تبلیغ آمده است که بازی مذکور تا تاریخ 2 می (12 اردیبهشت) در دسترس مشترکین سرویس PS Now قرار خواهد داشت. مهلت تجربه بازی GTA Vice City برای بسیاری از بازیکنان چندان کافی نیست. اولین اثر از بازی GTA Trilogy در ماه دسامبر به سرویس پلی استیشن نو اضافه شد.

ریمستر بازی GTA 3

ریمستر بازی GTA San Andreas از طریق گیم پس قابل تجربه است

در حال حاضر خروج ریسمتر بازی GTA 3 از سرویس PS Now به صورت رسمی تایید نشده است. اگر این اثر را تا‌کنون تجربه نکرده‌اید، بهتر است تا قبل از خروج احتمالی در روز دوشنبه این بازی را تجربه کنید. بازی GTA Trilogy در ازای پرداخت مبلغ 60 دلار قابل خریداری است. در حال حاضر مشخص نیست آیا شرکت Rockstar قصد انتشار جداگانه نسخه ریمستر بازی‌های GTA 3  ،GTA Vice City و GTA San Andreas را دارد یا خیر.

در صورتی که الگوی اضافه شدن و خروج آثار سه‌گانه جی تی ای ادامه پیدا کند، زمانی که ریمستر بازی GTA Vice City از دسترس مشترکین سرویس PS Now خارج شود، ریمستر بازی جی تی ای سان آندریاس جایگزین آن خواهد شد. این امر قطعی نبوده و به برنامه‌ریزی شرکت سونی برای سرویس پلی استیشن نو بستگی دارد. در صورت تحقق شایعات، سرویس‌های مختلف سونی یعنی PS Now و پلی استیشن پلاس ادغام شده و این شرکت رقیب سرویس ایکس باکس گیم پس را معرفی خواهد کرد.

نظر شما در مورد خروج ریمستر بازی جی تی ای 3 از سرویس پلی استیشن نو و جایگزین شدن آن با ریمستر بازی جی تی ای وایس سیتی چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.