دانلود بازی Chicken Police برای PC
دانلود بازی Chicken Police برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Chicken Police Paint it RED Directors Cluck Edition برای PC

پارسی گیم 17 آبان 1399 بدون دیدگاه
8,812 بازدید

دانلود بازی Chicken Police Paint it RED Directors Cluck Edition برای کامپیوتر

هرساله چند بازی عجیب‌وغریب منتشر می‌شوند که نمی‌توان آن‌ها را در هیچ ژانری قرارداد. بازی Chicken Police ازجمله همین بازی‌هاست که از مرغ و خروس و حیوانات مختلف به‌منظور ارائه یک داستانی کارآگاهی با تم نوآر استفاده کرده است. این بازی ساخته استودیو The Wild Gentlemen که یک گروه مستقل مجارستانی به‌حساب می‌آید و شرکت HandyGames هم آن را راهی بازار کرده تا ماجراجویی به سبک نوآر را در کوچه و خیابان‌های باران‌زده شهری مشابه شیکاگو را ارائه دهد. وجود فضای تاریک و دیالوگ‌های خنده‌دار و بعضی‌اوقات کاملاً بی‌معنی، ازجمله ویژگی‌های این بازی است و تا وارد آن نشوید نمی‌توانید این واژه‌ها را درک کنید.

داستان بازی Chicken Police در مورد زندگی دو کارآگاه است که زمانی در کارشان خبره بوده‌اند و حالا بازنشست شده‌اند وزندگی خود را در اوج پوچی می‌گذراند. آن‌ها از زمان آخرین پرونده تابه‌حال ارتباطی با یکدیگر نداشته‌اند اما پرونده جدیدی که تابه‌حال نمونه آن را ندیده‌ایم، باعث شده که پیوند دوباره‌ای میان این دو کارآگاه به نام‌های سانی و مارتی ایجاد شود. بازی دارای داستانی بسیار غنی و دیالوگ‌های جذاب است که توسط جلوه‌های بصری زیبایی ارائه می‌شوند. بیش از 30 شخصیت مختلف داخل بازی قرار دارند که می‌توان با آن‌ها صحبت کرد و تحت بازجویی‌شان قرارداد. سرنخ‌های مختلف را پیدا کنید و پرونده عجیبی که در اختیارتان قرارگرفته را حل کنید. تبه‌کاران به دنبال پخش خون در تمامی شهر تاریک بازی هستند و شاید شما بتوانید جلوی آن‌ها را بگیرید.

بازی ازلحاظ گیم پلی روند جالبی را دنبال می‌کند. از ماشین‌سواری و تعقیب و گریزهای پیچیده گرفته تا گردش در محیط و پیدا کردن رازهای مختلف در بازی وجود دارد. Chicken Police از بازی‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلفی الهام گرفته و یک شلم‌شوربا پخته که هرلحظه از آن مزه‌ی خاصی می‌دهد. بدون شک داستان‌های کارآگاهی و فیلم‌های سینمایی نوآر تأثیر زیادی روی این بازی گذاشته‌اند و مطمئنم تابه‌حال کارآگاه‌های اداره پلیس مرغ‌ها را در هیچ داستانی ندیده‌اید و برای همین، خود را آماده دیالوگ‌ها و لحظه‌های خنده‌دار کنید. استودیو تمامی دیالوگ‌ها را به‌طور کامل ضبط کرده و ازلحاظ فنی، با هیچ مشکلی روبه‌رو نخواهید شد. اگر به این سبک از بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید، LA Noire و Blacksad Under the Skin را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Chicken Police Paint it RED Directors Cluck Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 32-bit
Processor: Dual Core CPU – 2.6ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM: Intel HD 3000 GPU / AMD HD 5450 / Nvidia 9400 GT
Storage: 4600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Chicken Police – Paint it RED! is a narrative-driven noir adventure with a complex interrogation system and mystery-solving detective gameplay. Sonny Featherland and Marty MacChicken were once a legendary detective-duo, the Chicken Police. But that was almost a decade ago, and time had passed them by… Now, Sonny is just a semi-alcoholic wreck of a bird on his paid leave, while Marty still hides behind the facade of a star-detective. During their last case, they nearly killed each other, and they haven’t spoken ever since…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.89 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.