Free-Fire-BTS
یحیی رحیمی

گروه BTS در طی رویدادی به بازی Garena Free Fire می‌پیوندند

یحیی رحیمی 9 اسفند 1400 24 دیدگاه
13,684 بازدید

استودیو گارنا، تولید‌کننده بازی موبایل شاغل در کشور سنگاپور از قرارداد همکاری تازه‌ای با گروه پاپ کره‌ای BTS رونمایی کرد. گروه BTS در طی رویدادی ویژه به بازی Garena Free Fire خواهند پیوست. گارنا فری فایر با کمپین تبلیغاتی گسترده هر بار یک سلبریتی یا گروه جدید را به بازی اضافه می‌کند و مدتی پیش نیز کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه فوتبال منچستریونایتد را اضافه کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، میزان دانلود بازی گارنا فری فایر از یک میلیارد بار دانلود در گوگل پلی عبور کرده است. محبوبیت بازی Garena Free Fire باعث شده تا فرصت‌های تجاری ویژه‌ای برای استودیو پیش بیاید و هر بار شاهد رشد بازی باشیم. گارنا رسماً گروه پاپ کره‌ای BTS را به‌عنوان سفیر این بازی در کشورِ کره جنوبی و سراسر جهان اعلام کرده است که هدف از این قرارداد، شناساندن بازی به مخاطبان جدید و جذب بازی‌کنان بیشتر است.

قرارداد همکاری میان گارنا و گروه BTS تنها به تبلیغ بازی ختم نمی‌شود و رویدادی داخلی در ماه مارس برنامه‌ریزی شده است که اعضای این گروه را وارد جهان فری فایر می‌کند. استودیو تنها به گفتن این جمله بسنده کرده است و جزئیات بیشتر اعلام نشده است. هارولد تئو، تولید‌کننده بازی در بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده نوشت: «ما برای خوشامدگویی به گروه BTS به عنوان تازه‌ترین سفیر برندمان هیجان زده‌ایم».

گروه BTS بازی Garena Free Fire

حضور گروه BTS در بازی Garena Free Fire

وی در ادامه افزود: «افزودن BTS به دنیای فری فایر به بازی‌کنان فرصت بیشتری برای سرگرم‌ شدن در بازی، معاشرت با دیگر بازی‌کنان و لذت بردن از تجارب جدید می‌دهد». گارنا در طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای همکاری با دیگر برندها انجام داده است و رویدادهایی با محوریت بازی آساسینز کرید، استریت فایتر و فیلم Venom: Let There Be Carnage برگزار کرده است. گروه سنگاپوری توسعه‌دهنده بازی Garena Free Fire روابط نزدیکی با شرکت‌های بازی‌سازی و سلبریتی‌ها دارد و افراد مختلفی را جذب کرده است.

گارنا قبل از توسعه بازی گارنا فری فایر و فری فایر مکس، یک شرکت بومی‌سازی بوده است و مهارت بسیار زیادی در ارائه محتوای محلی برای یک منطقه خاص دارد. محتوای گارنا برای هر منطقه خاص است و قراردادهای همکاری وسیعی با شرکت‌های مختلف بسته شده است. تولیدکننده بازی Garena Free Fire مدتی پیش به دلایل موفقیت این اثر رایگان پرداخت که در مطلب زیر می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

گفتنی است بازی گارنا فری فایر یک محصول بتل رویال مخصوص سیستم‌‌عامل اندروید و iOS است که مسابقات کوتاه‌تری نسبت به پابجی موبایل ارائه می‌دهد. دومین نسخه بازی به نام فری فایر مکس با گرافیک بهتر در دسترس است. گفتنی است شرکت کرفتون به دلیل کپی‌برداری از پابجی، شکایت خود را علیه گارنا ثبت کرده است که فعلاً به نتیجه‌ای نرسیده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    Aitis

    مهمان

    بی صبرانه منتظرم??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ♡ARMY♡BTS♡

    مهمان

    عشق فقط بی تی اس
    و فری فایر خیلی دوست دارم خیلی خوشحال شدم که گروه بی تی اس به فری فایر پیوستن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      زد bts در پاسخ به ♡ARMY♡BTS♡

      مهمان

      داغون کرد بازیو اینا میخوان بیان?

  • Avatar

    Raani

    مهمان

    خب فری فایر از قبل هم چیز دهن پر کنی نبود و فقط دنبال این بوده که شخصیت هایی اضافه کنه به بازی که فقط تعداد دانلود هاش بالا بره و کلا فقط ی بازی کثیف رو راه انداخته و اینکه بیان کی پاپ رو با صنعت گیم بریزن تو هم اصلا چیز خوبی نیست و واقعا مسخره هست و کسی اهمیت نمیده که بازی تبدیل به ی چیز چرت میشه و فقط دنبال بی تی اس هستن دیگه هرچیزی رو با بی تی اس قاطی نکنین و به صنعت گیم کمی رحم کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Smailling7557

    مهمان

    هه من قبل از اینکه وارد بازی فری فایر بشم ی دختر آرمی بودم ولی خوب چون روابطم بخاطر بی تی اس با دوستام بهم خورد دیگ بعدش هم آنتی فن شدم نزدیک 1 سال افسردگی داشتم بخاطر همین موضوع و تا اینکه با فری فایر و بازی هایی مث کالاف و پابجی و… آشنا شدم و تونستم بعد از اون دیگ ب کسی اهمیت ندم ب بی تی اس هم کاری نداشتم تا اینکه امروز این خبر رو شنیدم اگه قرار باشه تم بازی هم عوض بشه و ب عنوان بی تی اس این بازی ادامه پیدا کنه مطمئنا من از بازی میرم قصدم توهین ب بی تی اس نبود ولی خوب دیگ داغ دلم تازه شد?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      لیان در پاسخ به Smailling7557

      مهمان

      خب ببین ارمی بودن چیز بدی نی از سن بالا بگیر تا پایین
      ارمیی ان

    • Avatar

      کیم نانا در پاسخ به Smailling7557

      مهمان

      خب وقتی خاطره خوبی ازشون نداری کسی مجبورت نکرده این نوشته رو بخونی و مثلا داغ دلت رو تازه کنی ?

    • Avatar

      Army girl در پاسخ به Smailling7557

      مهمان

      دخترای آرمی کیوت کسی میدونه تاریخ دقیق ورودشون به بازیو بهم بگه خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید???

    • Avatar

      آرمی?? در پاسخ به Smailling7557

      مهمان

      خب ما الان باید چیكار کنیم که داغ دلت تازه شده???
      اصلا نمیومدی اینجا اینارو بخونی وقتی دوست نداری…..عجبا???

  • Avatar

    ارمیم??

    مهمان

    کی میان تو بازی؟؟ماه مارس؟وییی خیلی ذوق دارم?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Bts _ R در پاسخ به ارمیم??

      مهمان

      منننننننن

  • Avatar

    NANA

    مهمان

    وای خیلی خوشحالم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ا

    مهمان

    فردا تام وجری مهمان فری فایر خواهد شد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    الناز

    مهمان

    بازی فری فایر عالیه، به پابجی ترجیهش میدم
    بی تی اس هم گروه خوبیه با اینکه آرمی نیستم اما با ورودشون به بازی موافقم، بنظر میاد بازی قراره یه بارش رگباری دانلود تو کل دنیا و ایران داشته باشه:)

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رهگذر

    مهمان

    اینکه گروهی مثل بنگتن داره وارد صنعت فیلم و داستان و البته گیم میشه خیلی خوبه!
    به شخصه به عنوان آرمی از این همکاری خوشحالم امیدوارم فقط کمپانی خرابکاری نکنه^^

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ی عاقاهه

    مهمان

    هوم چیز خوبیه

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه