بازی GTA V
یحیی رحیمی

تریلر GTA V برای پلی استیشن 5 رکورد دیسلایک یوتیوب را شکست

یحیی رحیمی 24 شهریور 1400 1 دیدگاه
6,744 بازدید

انتشار بازی GTA V برای سه نسل از کنسول‌ها، چندان به مذاق طرفداران این مجموعه خوش نیامده و آن‌ها حسابی از خجالت راک استار درآمده‌اند. تریلر GTA V برای پلی استیشن 5 بیش از 130 هزار دیسلایک دریافت کرده و توانسته رکورد دریافت دیسلایک در 24 ساعت اولیه را بشکند. این ویدیو به دومین تریلر با بیشترین میزان دیسلاک راک استار تبدیل شده و طرفداران، سیگنال مناسبی را به مدیران راک استار داده‌اند تا اندکی در سیاست‌های خود تجدیدنظر کنند.

رویدادهای معرفی بازی و ایجاد هیجان قبل از پخش آن، می‌تواند نتیجه‌ی عکس داشته باشد. عدم معرفی بازی یا محتوایی که طرفداران می‌پسندند، می‌تواند کل مراسم را زیر سؤال ببرد و این اتفاقی است که برای پلی استیشن شوکیس امسال رخ داد. بازی‌های بسیار بزرگی از سونی معرفی شدند و در میان آن‌ها، تریلر GTA V برای پلی استیشن 5 هم وجود داشت که ویژگی‌های جدید بازی برای کنسول‌های نسل نهم را رونمایی کرد. این تریلر کوتاه، دقیقاً همان محتوای سابق را تنها با گرافیک ارتقا یافته که آن هم ازنظر طرفداران، تغییر چندان نداشته، نمایش داد و باعث عصبانیت کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

اولین نگاه به نسخه ارتقا یافته بازی GTA V می‌توانست طرفداران قدیمی را بار دیگر به شعف آورد و راک استار به دست‌پر به میدان بیاید؛ این در حالی بود که ویدیو از تأخیر انتشار بازی به سال 2022 خبر می‌داد و همچنین گرافیک بازی نیز دقیقاً مشابه نسخه PS4 بود و این نشان داد که راک استار، تنها به دنبال دریافت سود بیشتر از کاربران است و به درخواست‌های آنان اهمیتی نمی‌دهد. همین باعث شد تا طرفداران بازی به سوی تریلر حمله‌ور شوند و بیش از 130 هزار بار آن را دیسلایک کنند.

میزان دیسلایک تریلر GTA V برای پلی استیشن 5 بیش از سه برابر از میزان لایک آن بیشتر است و همین باعث شده تا جایگاه دومین تریلر راک استار با بیشترین میزان دیسلایک به این ویدیو برسد. جالب است که اولین تریلر با بیشترین میزان دیسلایک نیز مربوط به معرفی نسخه ارتقا یافته جی تی ای 5 است که سال گذشته در رویداد پلی استیشن نمایش داده شد. واضح است که طرفداران از سیاست راک استار رضایت ندارند و درخواست معرفی بازی‌های جدید را دارند.

تریلر بازی GTA V جی تی ای

شایعاتی در مورد ریمستر بازی‌های کلاسیک جی تی ای منتشر شده و بسیاری، انتظار معرفی آن را در پلی استیشن شوکیس داشتند. عدم نمایش بازی باعث خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و افراد زیادی به راک استار تاختند و تا توانستند، تریلر جدید را مسخره کردند. بازی GTA V اولین بار در سال 2013 منتشر شد و در طی سال‌های اخیر، بارها به اشکال مختلف منتشر شده و تقریباً از این لحاظ با Skyrim در یک رده قرار می‌گیرند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مانی خسروی

    مهمان

    حقشونه خب بیناموسا پارمون کردن تا جی تی ای بدن

    پاسخ دهید