یحیی رحیمی

شایعه: GTA 6 دارای یک شخصیت اصلی زن خواهد بود

یحیی رحیمی 16 اسفند 1396 2 دیدگاه
2,798 بازدید

کمپانی Rockstart توانست موفقیت دور از انتظاری با انتشار GTA V به دست بیاورد و بازی هنوز هم در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی قرار دارد. به نظر نمی‌رسد که این کمپانی به این زودی برای ساخت نسخه بعدی دست‌به‌کار شود اما شایعاتی در این زمینه وجود دارد که حاکی از وجود یک شخصیت اصلی زن در نسخه ششم بازی است. همچنین بازی در دو شهر (مکان) مخصوص جریان خواهد داشت.

بر اساس این شایعات، نسخه بعدی بازی در شهر میامی آمریکا یا جنوب ایالت فلوریدا اتفاق خواهد افتاد. پیش‌تر نیز Rockstar یک نسخه از بازی به نام Vice City را پیرامون اتفاقات این شهر توسعه داده بود اما گفته‌شده است که بازیکن علاوه بر Vice City قادر به پرواز به آمریکای جنوبی برای چندین مرحله خواهد بود. بازی برای اولین بار دارای یک شخصیت اصلی زن خواهد بود و معلوم نیست که آیا می‌توانید بیشتر از یک شخصیت را در این بازی کنترل کنید یا خیر.

هنوز هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه و روند توسعه بازی معلوم نیست اما بعضی گزارش‌ها حاکی از انتشار بازی در سال 2022 دارند. با توجه به اینکه Rockstar سابقه خوبی در تاریخ عرضه بازی‌ها ندارد؛ انتظار می‌رود که این زمان بیشتر هم شود. یک منبع داخلی از کمپانی Rockstar این خبر را به بیرون درز داده است و تائید کرده است که پروژه GTA 6 توسط حلقه‌های داخلی کمپانی با اسم رمز Project Amercias شناخته می‌شود.

هیچ منبع معتبری برای این شایعات وجود ندارد و نمی‌توان درستی هیچ‌کدام از موارد گفته‌شده را تائید کرد اما جالب خواهد بود که GTA بازهم به شهر Vice City بازگردد. پیش‌تر نیز شایعه‌ای مبنی بر توسعه نسخه‌ای از بازی به نام GTA: Tokyo وجود داشت که به نظر نمی‌رسد درست باشد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    EHSAN CH

    مهمان

    من به خاطر شخصیت اولش هم که شده دانلود می کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اسحاق

    مهمان

    خیلی ممنون بابت اطلاع رسانی طبق رویه گذشته هر چهار سال باید یک سری جدید gta بدن ولی خوب این اتفاق رخ نداده امیدوارم حداقل 8 سال بعد از انتشار اخرین نسخه یعنی طبق گفته شما 2022 اتفاق بیفته واقعا بی صبرانه منتظرم

    پاسخ دهید