کرک بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

Elden Ring به عنوان آخرین بازی گروه PLAZA کرک شد

یحیی رحیمی 6 اسفند 1400 5 دیدگاه
2,229 بازدید

بازی Elden Ring پس از سالها انتظار و هیجان منتشر شد و کرک بازی توسط گروه PLAZA در دسترس قرار گرفت. کرک بازی Elden Ring با توجه به عدم استفاده از مکانیسم امنیتی دنوو، هنگام انتشار جهانی بازی در دسترس قرار گرفت. گفتنی است کرک توسط گروه PLAZA منتشر شده است که از جمله گروه‌های قدیمی و باتجربه است و این گروه هم مانند CODEX اعلام بازنشستگی کرده است و کرک الدن رینگ، آخرین هدیه آن‌ها به ما خواهد بود.

بازی Elden Ring از ساخته‌های جدید استودیو فرام‌سافتور است که نظر منتقدان و طرفداران را به خود جلب کرده است. در مطلب نمرات و نقد بازی Elden Ring به میانگین امتیاز 97 اشاره کردیم و این اثر اکشن نقش‌آفرینی در حال حاضر، بهترین بازی از دیدگاه متاکریتیک شناخته می‌شود. علاوه بر مبارزات دشوار و باس‌های فوق‌العاده، داستان بی‌نظیر آن شما را میخکوب خواهد کرد. داستان بازی با مشورت جورج آر آر مارتین خلق شده است و فضای بازی نیز در نوع خود یک شاهکار به‌حساب می‌آید.

کرک بازی Elden Ring

کرک بازی Elden Ring

بنابر توضیحات منتشر شده توسط گروه PLAZA، کرک بازی Elden Ring با دور زدن مکانیسم امنیتی استیم به دست آمده است که در طی سال‌های اخیر به‌سادگی قابل شکستن بوده است. با بازنشستگی گروه CODEX، بسیاری نگران عدم انتشار کرک الدن رینگ بودند و حال PLAZA به‌عنوان آخرین بازی، این اثر را کرک کرده است. گفتنی است کرک بازی مانند کدکس بدون اشکال است و با دانلود بازی الدن رینگ از پارسی گیم و نصب آن، می‌توانید ماجراجویی خود را در «سرزمین میانی» شروع کنید.

پس از دانلود بازی Elden Ring از پارسی گیم، کافی است فایل‌های بازی را اکسترکت کنید و آنگاه شروع به نصب کنید. پس از آنکه بازی نصب شد؛ کافی است کرک را از پوشه PLAZA کپی کنید و در محل نصب بازی قرار دهید. گفتنی است نیاز به بستن دسترسی فایل بازی به اینترنت در فایروال ویندوز دارید. برای این کار کافی است راهنمای موجود در پارسی گیم را دنبال کنید. حجم دانلود بازی حدود 50 گیگابایت است و نسخه‌های فشرده مانند فیت‌گرل و DODI نیز در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

گروه PLAZA در پایان توضیحات از تمام طرفداران و بازی‌کنان خداحافظی کرده است. در واقع این گروه همراه CODEX به کار خود پایان داد؛ اما پس از درخواست‌های زیادی در مورد انتشار کرک Elden Ring، این گروه تصمیم گرفت تا به‌عنوان آخرین هدیه، این اثر را کرک کند. پلاتزا در نهایت از طرفداران و افرادی که همراه این گروه بوده‌اند تشکر کرده است و به کار خود به‌عنوان یک گروه کرک بازی و انتشار بدون DRM بازی‌های جدید پایان داده است.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کرک بازی Elden Ring توسط چه گروهی منتشر شده است؟

بازی Elden Ring پس از سالها انتظار و هیجان منتشر شد و کرک بازی توسط گروه PLAZA در دسترس قرار گرفت. کرک بازی Elden Ring با توجه به عدم استفاده از مکانیسم امنیتی دنوو، هنگام انتشار جهانی بازی در دسترس قرار گرفت.

۱
چطور کرک بازی Elden Ring را نصب کنم؟

پس از دانلود بازی Elden Ring از پارسی گیم، کافی است فایل‌های بازی را اکسترکت کنید و آنگاه شروع به نصب کنید. پس از آنکه بازی نصب شد؛ کافی است کرک را از پوشه PLAZA کپی کنید و در محل نصب بازی قرار دهید. گفتنی است نیاز به بستن دسترسی فایل بازی به اینترنت در فایروال ویندوز دارید

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    لینک دانلود؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    R

    مهمان

    پلازا و کدکس هم که .‌.. ای بابا ‌.. تهش ما می مونیم و حوضمون…

    پاسخ دهید
  • Avatar

    korn

    مهمان

    ای بابا
    دیگه کسی نموند که بازی ها رو کرک کنه
    یه امپرس میمونه فقط

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایمان

    مهمان

    سینگل پلیرش هست یا مولتی هم میشه بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ایمان

      نویسنده

      برای چندنفره باید بازی رو از استیم بخرید.