کارهای بعد از اتمام بازی Dying Light 2
هادی اسماعیل‌زاده

کارهایی که بعد از اتمام بازی Dying Light 2 می‌ توان انجام داد

هادی اسماعیل‌زاده 6 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,159 بازدید

Dying Light 2 دنیایی خیره‌کننده و البته پر از زامبی را برای تجربه پارکور، داستانی جذاب و مجموعه‌ای وسیع از محتویات جانبی ارائه می‌دهد. در طول مدت زمانی که بازی Dying Light 2 را تجربه می‌کنید، محتویات زیادی برای دیدن و انجام دادن به شما ارائه می‌شود که ممکن است تا زمان پخش تیتراژ پایانی، نتوانید همه آن‌ها را تجربه کنید. خوشبختانه، تجربه بخش زیادی از این محتویات جانبی، بعد از پایان بازی سرگرم‌کننده‌تر می‌شود؛ به خصوص با در نظر گرفتن این موضوع که هر چه بیشتر بازی می‌کنید، به تدریج درجه دشواری بازی نیز بالاتر می‌رود. در این مقاله کارهایی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید بعد از اتمام بازی Dying Light 2 انجام دهید.

بعد از اتمام بازی Dying Light 2 چه کارهایی می‌ توان انجام داد؟

به گفته سازندگان، برای تجربه تمام محتویات بازی، به زمانی بیشتر از 500 ساعت نیاز دارید؛ داستان اصلی باید حدود 20 ساعت طول بکشد و کامل کردن ماموریت‌های فرعی Dying Light 2 نیز به 80 ساعت دیگر نیاز دارد؛ بنابراین بدون شک پس از پایان بازی، کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. با این حال، اگرچه تمام این کارها سرگرم‌کننده است اما محتویات خاصی وجود دارند که بیش از همه، ارزش وقت شما را دارند. از وارد شدن به بازی دوستانتان گرفته تا انتخاب یک مسیر متفاوت در تجربه دوباره بازی، محتویات زیادی برای انجام دادن وجود دارد که می‌توانید پس از اتمام بازی Dying Light 2 انجام دهید.

یکی از بهترین ویژگی‌های Dying Light 2، امکان بازی Co-Op به صورت آنلاین است که فقط روی فایل ذخیره هاست تأثیر می‌گذارد. این بدان معناست بازیکنانی که داستان اصلی Dying Light 2 را تمام کرده‌اند، می‌توانند به لابی‌ دوستان خود بپیوندند تا آن‌ها را در طول کمپین کمک کنند و حتی وقتی به داستان خود بازگردند، می‌توانند تمام پیشرفت‌های به‌دست‌آمده را حفظ کنند. این موضوع شامل مهارت‌های به‌دست‌آمده و همچنین تمام آیتم‌هایی است که در طول مسیر پیدا کرده‌اند. اما این تمام کاری نیست که بعد از اتمام بازی Dying Light 2 می‌توانید انجام دهید.

بخش New Game Plus در بازی Dying light 2

آیا Dying Light 2 حالت New Game Plus دارد؟

خیر؛ حداقل تا زمان نگارش این مقاله، بازیکنان نمی‌توانند کل کمپین بازی را با حفظ تجهیزات و پیشرفت خود، دوباره تجربه کنند. با این وجود، اگر دوستانی داشته باشید، راه‌حل دیگری وجود دارد. از آنجایی که می‌توانید از هر حساب کاربری برای بازی Co-op استفاده کنید، می‌توانید از یک دوست بخواهید که بازی جدیدی را شروع کند تا پس از اتمام بخش مقدمه بازی، با آن‌ها همراه شوید. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد که بخش کمپین بازی Dying Light 2 را دوباره تجربه و در عین حال، پیشرفت‌های مربوط به شخصیت اصلی خود را حفظ کنید. فقط به یاد داشته باشید که اگر دوستتان تصمیم بگیرد داستان بازی را بدون حضور شما پیش ببرد، دیگر نمی‌توانید مأموریت‌هایی که انجام داده است را دوباره تجربه کنید. با این حال، از آنجایی که Techland قبلاً پشتیبانی طولانی‌مدت از Dying Light 2 را اعلام کرده است، جای تعجب ندارد که حالت New Game Plus در آینده‌ای نزدیک به بازی اضافه شود.

ادامه بخش داستانی بازی Dying Light 2

آیا امکان ادامه بازی بعد از پایان بخش داستانی وجود دارد؟

بله این امکان کاملاً وجود دارد و می‌توانید بدون توجه به پایانی که تجربه کرده‌اید، به بازی ادامه دهید. نکته مهم این است که به محض تکمیل شدن بخش پایانی بازی، برخی از لحظات داستانی به خاطر پایان‌پذیر ساختن تعدادی از ماموریت‌ها و فعالیت‌های درون بازی، به عقب برگردانده می‌شوند. علاوه بر این، کمپین بازی به طور کامل به پایان می‌رسد؛ بنابراین شما نمی‌توانید آخرین ماموریت داستانی یا هر کوئست دیگری از کمپین اصلی را بدون پخش مجدد بازی، دوباره تجربه کنید.

بازی بعد از پایان کمپین اصلی، کمی دشوارتر هم می‌شود زیرا لول دشمنان و ماموریت‌ها، به لول شما می‌رسد. این بدان معناست که شما نمی‌توانید مثل قبل، دشمنان لول پایین‌ را به راحتی از بین ببرید و همچنین تضمین می‌کند که هرگز در یک منطقه خاص، از لول بالاتری برخوردار نخواهید بود. تمام وسایلی که پیدا می‌کنید نیز به لول فعلی شما تغییر می‌کنند تا به کسانی که می‌خواهند کوئست‌های فرعی را بدون نگرانی در مورد دریافت لوت لول پایین انجام دهند، کمک شود. با توجه به تعداد زیاد ماموریت‌های جانبی و سایر فعالیت‌های موجود در بازی Dying Light 2، به شدت توصیه می‌کنیم که حداقل کوئست‌های فرعی بازی را تجربه کنید.

کامل کردن چالش‌ها در بازی Dying Light 2

کامل کردن چالش‌ها

در زمان‌هایی که طبق معمول، در حال متلاشی کردن کله‌های پوک زامبی‌ها یا کامل کردن داستان اصلی بازی نیستید، فرصت بسیار خوبی خواهید داشت که به سراغ یکی از چالش‌های موجود در بازی Dying Light 2 بروید. می‌توانید به دوستانتان ثابت کنید که بهترین پارکورباز شهر هستید و یا صرفاً، لذت و هیجان گشت‌وگذار در یک شهر زیبا و پر از تنوع را تجربه کنید؛ در هر صورت این چالش‌ها بسیار سرگرم‌کننده هستند.

با این حال، تکمیل آن‌ها می‌تواند کاملاً چالش‌برانگیز باشد زیرا از شما می‌خواهند که کارهای بسیار دشواری را انجام دهید. موکول کردن برخی از این چالش‌ها به بعد از اتمام بازی Dying Light 2، یعنی زمانی که مهارت‌های پارکور شما بسیار بالاتر رفته، ایده بسیار خوبی است زیرا می‌توانید آن‌ها را هر چند وقت یک‌بار امتحان کنید؛ بدون آن که احساس شود در حال از دست دادن ماموریت‌های داستانی هستید. پس از اتمام بازی، ارزش آن را دارد که به این چالش‌ها سر بزنید و با توجه به تعداد بالای آن‌ها، مطمئناً برای مدتی طولانی شما را مشغول خواهند ساخت.

کامل کردن اچیومنت‌ها در بازی Dying Light 2

کامل کردن اچیومنت‌ها

تلاش برای به دست آوردن تمام تروفی‌ها یا اچیومنت‌های بازی، موضوع جدیدی نیست و بازیکنان همیشه سعی کرده‌اند تا بازی‌های موردعلاقه خود را به اصطلاح پلات کنند؛ بنابراین منطقی است که در صورت علاقه به بازی، تلاش کنید و تمام اچیومنت‌های بازی Dying Light 2 را به دست آورید. با این حال، اگر این مسیر را در پیش بگیرید، ممکن است مجبور شوید برای مدتی طولانی آن را ادامه دهید زیرا اچیومنت‌های زیادی برای به دست آوردن وجود دارد.

خوشبختانه این دستاوردها، از نه چندان دشوار تا نسبتاً چالش‌برانگیز متغیر هستند. این بدان معناست که می‌توانید قبل از تلاش برای دستیابی به اچیومنت‌های پیچیده‌تر، با چند مورد آسان شروع کنید. موکول کردن شکار تروفی‌ها به بعد از پایان بازی، یک ایده عالی است زیرا به اندازه کافی وقت خواهید داشت تا آن‌ها را به لیست خود اضافه کنید.

اتمام ماموریت‌های فرعی در بازی Dying Light 2

تمام کردن ماموریت‌های فرعی بازی

اگرچه خط داستانی اصلی Dying Light 2، بسیار باورپذیر و یکی از نکات برجسته در تجربه کلی بازی است اما از طرفی Dying Light 2، دارای انبوهی از ماموریت‌های جانبی شگفت‌انگیز، پر از شخصیت‌های جذاب و اهداف ماموریتی جالب است. بسیاری از این ماموریت‌های جانبی، پاداش‌های بسیار خوبی هم به دنبال دارند؛ بنابراین شانس بسیار خوبی وجود دارد که تا اتمام بازی Dying Light 2، تعداد بسیار زیادی از آن‌ها را انجام داده باشید.

با این حال، اگر هنوز تعداد انگشت شماری از ماموریت‌های فرعی را انجام نداده‌اید، کاملاً ارزشش را دارد که به سراغشان بروید. بسیاری از آن‌ها، جزئیات جالبی در مورد جهان و داستان‌های پیرامون بازی و همچنین تعاملات سرگرم‌کننده با شخصیت‌هایی کاریزماتیک را ارائه می‌دهند. هرچند به دلیل افزایش درجه سختی بازی پس از اتمام داستان اصلی، ماموریت‌های فرعی نیز کمی چالش‌برانگیزتر می‌شوند اما هنوز هم ارزشش را دارند که وقت خود را به آن‌ها اختصاص دهید.

گشت و گذار در بازی Dying Light 2

گشت‌وگذار آزادانه

دنیای جهان‌باز Dying Light 2، به اندازه روایت داستانی‌اش، جذاب و درگیرکننده است. دنیایی که می‌تواند فرصت‌های فراوانی برای خلق لحظات فوق‌العاده پارکور، رویارویی‌‌های نفس‌گیر با دشمنان و گشت‌وگذاری هیجان‌انگیز را در اختیارتان قرار دهد؛ دنیایی وسیع و گسترده که نه تنها یک سروگردن بالاتر از نسخه نسل قبلی Dying Light است، بلکه مکانی فوق‌العاده برای کاوش و گشت‌وگذار را فراهم می‌کند.

بسیاری از بازی‌ها را به راحتی می‌توان بعد از بالا آمدن تیتراژ پایانی کنار گذاشت اما کاوش در دنیای زیبا و در عین حال خطرناک بازی، حتی پس از اتمام بازی Dying Light 2 ضروری است. آزادی عملی که پس از به پایان رساندن بخش داستانی بازی تجربه خواهید کرد، بسیار هیجان‌انگیز است و می‌توانید از محیط‌های جذاب بازی، نهایت استفاده را ببرید. جهان بازی ارزشش را دارد که Dying Light 2 را پس از اتمامش ادامه دهید تا آزادانه، دنیای جهان‌باز و باورنکردنی آن را کشف کنید.

پیدا کردن آیتم ها در بازی Dying Light 2

پیدا کردن تمام آیتم‌های قابل جمع‌آوری

شاید خیلی از شما، علاقه‌ای به جستجوی خسته‌کننده برای آیتم‌های قابل جمع‌آوری نداشته باشید و این کاملاً قابل درک است. جست‌وجوی گوشه به گوشه جهان بازی برای یافتن اقلامی به ظاهر بی‌اهمیت که پاداش اندکی هم دارند، چندان جالب نیست. اما خوب است بدانید که کامل کردن کلکسیون‌های موجود در بازی Dying Light 2، نه تنها سرگرم‌کننده است، بلکه پاداش فوق‌العاده رضایت‌بخشی نیز به دنبال دارند. از فایل‌های صوتی گرفته تا inhibitorهایی که نوار سلامتی یا استقامت شما را ارتقا می‌دهند، این مجموعه‌ها کاملاً ارزش جستجو را دارند.

اگر در طول تجربه بازی، به خط داستانی اصلی پایبند بودید و زمانی را به بیرون رفتن و یافتن همه آیتم‌های کلکسیونی اختصاص نداده‌اید، ارزشش را دارد که بعد از اتمام بازی Dying Light 2، به سراغشان بروید. این آیتم‌ها نه تنها به آشنایی بیشتر با جهان بازی و ارتقاء ویژگی‌های شخصیت شما کمک می‌کنند، بلکه مستقیماً با اچیومنت‌های بازی نیز مرتبط هستند. صرف‌نظر از دلیلی که دارید، جمع‌آوری آیتم‌های کلکسیونی بعد از اتمام بازی Dying Light 2، می‌تواند تبدیل به کاری سرگرم‌کننده شود.

کمک به دوست در بازی Dying Light 2

کمک کردن به یک دوست

اگرچه بازی Dying Light 2، یک تجربه تک‌نفره فوق‌العاده لذت‌بخش است اما با یک سیستم همکاری نیز همراه است. شما می‌توانید هر زمان که بخواهید، به بازی دوستان خود وارد شوید و بازی در کمپین آن‌ها را تجربه کنید. اگر قبلاً بازی را تمام کرده‌اید، چرا دوباره آن را با یک دوست بازی نمی‌کنید؟

دنیای پویای Dying Light 2، آن را به محلی مناسب به داشتن یک تجربه co-op هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند و از طرفی، تجربه داستان بازی در کنار یک دوست، بسیار لذت‌بخش‌تر است. همچنین می‌توانید پیشرفت‌های شخصیت اصلی را که در طول بازی با دوستان خود به دست آورده‌اید، حفظ و آن‌ها را به بازی خودتان منتقل کنید؛ بنابراین واقعاً دلیلی وجود ندارد که حداقل برای یک بار هم شده، لذت تجربه بازی با یک دوست را نچشید.

تصمیم های جدید در بازی Dying Light 2

گرفتن تصمیمات متفاوت

انتخاب‌های زیادی در Dying Light 2 وجود دارد؛ از تصمیم‌های فوق‌العاده مهم در طول داستان گرفته تا این که به کدام جناح قدرت دهید. اغلب مواقع هنگام اتخاذ این تصمیمات، وارد یک دوراهی بسیار سخت می‌شوید؛ بنابراین کاملاً منطقی است که بازی را دوباره تجربه کنید تا بتوانید تمام مسیرهای ممکن را که شاید از دست داده باشید، مشاهده کنید.

از آنجایی که دادن قدرت به هر یک از دو گروه موجود در بازی، منجر به گرفتن پاداشی کاملاً متفاوت می‌شود، تجربه مجدد بازی با دانشی که از قبل دارید، می‌تواند تأثیر زیادی بر رویکرد شما در کاوش جهان بازی و استفاده از سیستم پارکور اعتیادآور آن بگذارد. شما همچنین می‌توانید انتخاب‌های مختلفی داشته باشید که به طور مستقیم بر داستان بازی، به روش‌های منحصربه‌فرد و جالب تأثیر می‌گذارد. تجربه بازی Dying Light 2 برای بار دوم، تقریباً یک کار ضروری برای قدردانی از تلاش‌ها و محتویاتی است که سازندگان در بازی گنجانده‌اند.

Dying Light 2 مملو از محتویاتی است که بازیکنان می‌توانند پس از اتمام بازی، به سراغ آن‌ها بروند؛ هر چند رسیدن به پایان بازی، به طور خاص به فعالیت‌های پس از اتمام داستان، محدود نمی‌شود. زمانی که بازیکنان تصمیمات نهایی خود را در قسمت پایانی Dying Light 2 بگیرند، می‌توانند وارد مرحله‌ای قبل از بخش «بدون بازگشت» داستان اصلی شوند؛ در واقع قبل از آن که ماموریت‌های جانبی و تمام محتویات دیگر بازی قفل شوند. این موضوع به بازیکنان فرصت می‌دهد تا تمام فعالیت‌های باقیمانده را حتی قبل از اتمام بازی Dying Light 2 به پایان برسانند که در این مقاله، تعدادی از این فعالیت‌ها را معرفی کردیم.

منبع:Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا Dying Light 2 حالت New Game Plus دارد؟

خیر؛ حداقل تا زمان نگارش این مقاله، بازیکنان نمی‌توانند کل کمپین بازی را با حفظ تجهیزات و پیشرفت خود، دوباره تجربه کنند. با این وجود، اگر دوستانی داشته باشید، راه‌حل دیگری وجود دارد. از آنجایی که می‌توانید از هر حساب کاربری برای بازی Co-op استفاده کنید، می‌توانید از یک دوست بخواهید که بازی جدیدی را شروع کند تا پس از اتمام بخش مقدمه بازی، با آن‌ها همراه شوید.

۱
آیا امکان ادامه بازی بعد از پایان بخش داستانی وجود دارد؟

بله این امکان کاملاً وجود دارد و می‌توانید بدون توجه به پایانی که تجربه کرده‌اید، به بازی ادامه دهید. نکته مهم این است که به محض تکمیل شدن بخش پایانی بازی، برخی از لحظات داستانی به خاطر پایان‌پذیر ساختن تعدادی از ماموریت‌ها و فعالیت‌های درون بازی، به عقب برگردانده می‌شوند.

۲
بعد از اتمام بازی Dying Light 2 چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

به گفته سازندگان، برای تجربه تمام محتویات بازی، به زمانی بیشتر از 500 ساعت نیاز دارید؛ داستان اصلی باید حدود 20 ساعت طول بکشد و کامل کردن ماموریت‌های فرعی Dying Light 2 نیز به 80 ساعت دیگر نیاز دارد؛ بنابراین بدون شک پس از پایان بازی، کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.