بازی Dying Light 2
مبین نعمت‌اللهی

رویداد استریم استودیو Techland به نمایش بازی Dying Light 2 اشاره دارد

مبین نعمت‌اللهی 5 خرداد 1400 بدون دیدگاه
214 بازدید

استودیو Techland به‌عنوان خالق سری‌بازی‌های Dying Light درصدد نمایشی جدید از نسخه‌ی دوم این عنوان Post-Apocalypse جهان‌باز می‌باشد، طوری که با انتشار تیزری تحت‌عنوان Are You Dying 2 Know More? به شایعات مرتبط با نسخه‌ی دوم بازی Dying Light دامن زد. این تیزر، به رویداد استریم زنده از کانال رسمی استودیو Techland بر‌ روی توئیچ و در تاریخ پنج‌شنبه 27 می، ساعت 8 شب به وقت بریتانیا اشاره دارد.

“Harran را به خاطر داری؟ چه کسی می‌تواند فراموش کند…”، پیغامی‌ست که همراه با این تیزر به نمایش درآمد که درواقع به یکی از اصلی‌ترین مکان‌های نسخه‌ی اول اشاره می‌کند. در ادامه‌ی این پیغام آمده است که شهر هم‌اکنون پناهگاه ماست و به کمک شما نیاز مبرم دارد. چیز‌های زیادی برای دانستن شما وجود دارد و وقت کوتاه است، این سرنخ‌ها نمی‌توانند به دست اشخاص اشتباهی سپرده شود. جایی مطمئن و امن را پیدا کنید و این پیغام را به اجرا درآورید. شما آخرین فرصت زنده‌ماندنمان هستید.

تیم خبری پارسی‌گیم از تایید صحبت خبر مرتبط با رویداد استریم استودیو Techland در رابطه با نسخه‌ی دوم سری‌بازی‌های Dying Light خودداری می‌کند و نمی‌توان به صراحت اظهار داشت که رویداد پیش‌رو به نمایشی از گیم‌پلی بازی خلاصه خواهد شد و یا تنها کمپینی برای بالا بردن انتظارات است. این درحالی‌ست که استودیو Techland به‌عنوان تیم توسعه‌دهنده چندی‌پیش اعلام کرد که عنوان Dying Light 2 برای انتشار در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است و وعده‌ی انتشار اخبار و جزئیاتی جدید از بازی را در ادامه داد، به طوری که بعد از آن، این استودیو لهستانی که ساخت عناوینی همچون Call of Juarez را در کارنامه‌ دارد، چند رویداد مرتبط با خاطرات اعضای تیم توسعه‌دهنده به‌ همراه پرسش و پاسخ به تعدادی از سوال‌های طرفداران، برگزار کرد.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی اول سری‌بازی‌های Dying Light اوایل سال 2015 میلادی بر روی پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux, Classic Mac OS به انتشار رسید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.