بازی Mad Max 2
محمد صادق شجاعی

احتمال ساخت بازی Mad Max 2 وجود دارد

محمد صادق شجاعی 28 بهمن 1400 بدون دیدگاه
522 بازدید

بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، پس از آن که دنباله بازی مد مکس به مدت 6 سال در سکوت خبری به سر برد، اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که طبق آن‌ها احتمالا بازی Mad Max 2 در دست ساخت است.

در سال 2015، استودیو Avalanche که ساخت سری بازی‌های Just Cause را در کارنامه دارد، اقدام به انتشار اثری اقتباسی از فیلم مد مکس، به کارگردانی جرج میلر کرد. بازی Mad Max اثری در سبک اکشن ماجراجویی و Open-World است که نبرد‌های ماشین محور در آن نقش مهمی را ایفا می‌کنند. در حالی که این بازی به دلیل مشکلات و ضعف‌های مختلف با نظرات منفی منتقدین مواجه شد، اما بازیکنان از آن استقبال کردند و توانست علاقه‌مندان بسیاری را جذب کند. متاسفانه تعداد بالای بازیکنان موجب ساخت دنباله بازی Mad Max نشد. با این حال اطلاعات تازه‌ای منتشر شده که از ساخت بازی Mad Max 2 خبر می‌دهند.

این خبر از طریق پست تازه یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر به نام Wendy W Fok اعلام شده است. او در متن توییت خود گفته که مدتی را در استودیو آوالانچ حضور داشته و به منظور استفاده از چهره‌اش به عنوان از کاراکتر‌های بازی، مراحل اسکن چهره را پشت سر گذاشته است. Wendy W Fok در پست خود تصویری را منتشر کرده که مراحل اسکن چهره را به نمایش می‌گذارد. این تصویر که در زیر قابل مشاهده بوده، متعلق به چندین هفته گذشته است.

بازی Mad Max 2

پیش از بازی Mad Max آثار مختلفی از مد مکس در حال ساخت بود

استودیو Avalanche تا‌کنون واکنشی به توییت وندی نشان نداده است. به همین دلیل مشخص نیست که بازی Mad Max 2 در حال ساخت بوده یا استودیو آوالانچ تولید آن را از دستور کار خود خارج کرده است. بنابر‌این، گفته‌های وندی ممکن بوده در حد شایعه باقی بمانند. هم‌اکنون می‌دانیم که استودیو Avalanche با همکاری ایکس باکس استودیوز مشغول ساخت یک اثر Co-op اوپن ورلد به نام Contraband است.

نظر شما در مورد احتمال ساخت بازی Mad Max 2 چیست؟ آیا بازی مد مکس را تجربه کرده و از طرفداران آن هستید؟ در صورت ساخت بازی مد مکس 2 از این اثر استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.