دانلود بازی Just Cause برای PC
دانلود بازی Just Cause برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Just Cause برای PC

پارسی گیم 24 اسفند 1398 6 دیدگاه
20,255 بازدید

دانلود بازی Just Cause برای کامپیوتر

دنیای شما، قوانین شما!. بازی‌های جهان باز توانسته‌اند میان ژانرهای دیگر برجسته‌تر شوند و برای نمونه سری بازی GTA به‌عنوان پرچم‌دار این ژانر افراد زیادی را به سمت خود کشیده است.. استودیو Avalanche Studios در سال 2006 با ایده جالبی وارد بازار شد. این استودیو سوئدی رؤیای بزرگی در سر داشت و این‌طور بود که اولین نسخه از سری بازی Just Cause پدیدار شد. این بازی با بیش از 21 مرحله داستانی و صدها مراحل فرعی توانست پایه‌گذار یک سری موفق باشد که تابه‌حال افراد فوق‌العاده زیادی را به سمت خود کشانده است. این بازی Just Cause مهمان رایانه‌های شخصی شماست.

بازی Just Cause شروع داستان ریکو رودریگز دوست‌داشتنی است. او برای یک آژانس مخفی کار می‌کند و حالا برای اولین بار به جزایر استوایی و منطقه آمریکای جنوبی فرستاده‌شده است. هدف اصلی در جزیره فرستاده‌شده، براندازی دیکتاتور آن به نام سالوادور مندوزا است. آژانس باور دارد که این فرد به سلاح‌های کشتارجمعی دست پیداکرده است و می‌تواند برای تمام آدم‌های کره زمین خطرناک باشد. برای همین مأموریت بزرگی روی دوش شما گذاشته‌شده است و باید هر طور شده این دیکتاتور را نابود کنید. این کار را اما با تجهیز نیروهای آزادی‌خواه جزیره انجام خواهید داد. همه از این وضعیت رضایت ندارند و باید مرحله‌به‌مرحله پیش بروید و قدرت این فرد را کم کنید تا در آخر بتوانید برای همیشه نابودش کنید. اساس گیم پلی این بازی روی شوتر سوم شخص قفل‌شده است و دنیای جهان باز آن‌یک تجربه فوق‌العاده ارائه کرده است.

بازی Just Cause ندای آزادی در دل جزایر دلنواز استوایی است. می‌توانید کارهای مختلف همچون شنا کردن و رانندگی انجام دهید. حتی توان از وسایل نقلیه‌ای مانند خودروها، قایق و هلیکوپتر استفاده کنید. جدا از این حرکات نمایشی نیز بخشی از این فرانچایز است و پریدن از روی یک کوه یا موج‌سواری از بخش‌هایی است که قطعاً در این بازی خواهید دید. فرصت گشت‌وگذار زیادی به شما داده‌شده است و می‌توانید حسابی برای خودتان بگردید و مأموریت‌های فرعی را انجام دهید. این بازی باوجوداینکه یک نسخه ابتدایی است اما توانسته است که پایه‌های عمیقی در دل دریای بیکران بازی‌های ویدیویی قرار دهد و خود را برای چندین فرانچایز نگه دارد و هر بار به محبوبیت خود اضافه کند. این بازی نمرات خوبی از جانب منتقدان قرارگرفته است و حالا نوبت آن است که تفنگ به دست بگیرید و یک دیکتاتور خون‌خوار را برای همیشه نیست و نابود کنید. در این سبک نگاهی به بازی Far Cry 4 و Just Cause 4 نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Just Cause با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Processor: Pentium 4/Athlon XP or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 3D Hardware Accelerator Card Required – 100% DirectX 9.0c compatible with 64MB and Shader model 1.1. (GeForce4 Ti 4200+ or ATI Radeon 9500+)
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Processor: Pentium 4/Athlon 64 or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 3D Hardware Accelerator Card Required – 100% DirectX 9.0c compatible with 256 MB and Shader model 2.0. All NVIDIA GeForce 7000 series or higher.
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Just Cause is a 2006 action-adventure game set in an open world environment. It is developed by Swedish developer Avalanche Studios and published by Eidos Interactive, and is the first game in the Just Cause series. It was released for Microsoft Windows, PlayStation 2, Xbox, and Xbox 360. The area explored during the game is described as being over 1,024 km2 (395 sq mi) in size,[citation needed] with 21 story missions and over 300 side missions to complete. As of 23 April 2009, it has sold more than one million copies. A sequel to the game developed by Avalanche Studios, published by Eidos Interactive and distributed by Square Enix, titled Just Cause 2, was released in March 2010. Just Cause 3 was revealed in November 2014 and released in December 2015. Just Cause 4 was released for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One in December 2018.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    بازی عالی است

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدمهدی

    مهمان

    سلام
    بازی با دسته هم میاره؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    iman

    مهمان

    سلام توی بازی صدا و ماوس و…. همه چی کار میکنه؟ میشه لطفا جواب بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    senator

    مهمان

    سلام ببخشید من رم ۳ هستم برای من این بازی میاره؟؟؟اگه جواب بدید ممنون میشم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به senator

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    محمدعلی

    مهمان

    چرا عکس پوسترش احمدرضا عابدزادست؟! 🙂

    پاسخ دهید