Rage 2
یحیی رحیمی

مدیر استدیو id Software: می خواهم در زودترین زمان Rage 3 را بسازم

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
546 بازدید

بازی Rage 2 همین هفته و چند روز پیش به بازارها عرضه شد و تقریبا توانست نمرات متوسطی دریافت کند و باید دید که فروش آن در هفته اول به چه شکلی بوده است. حالا تنها با گذشت چند روز، مدیر استدیو در مورد آینده این فرانچایز صحبت کرده است و برای ساخت نسخه سوم آن بسیار مشتاق است.

مدیر عامل استدیو id Software به نام Tim Willits اخیرا مصاحبه ای با مجله The Hollywood Reporter داشته است و در مورد آینده فرانچایز Rage و بازی های جدید صحبت کرده است. او در مورد نسخه های بعدی بازی گفت:

Tim-Willitsمن امیدوارم. پاسخ من به آن سوال بله است. ما همیشه این فرانچایز را دوست داشته ایم و دلیلش آن است که یک بازی سرگرم کننده است. ما هر چه می خواهیم را می توانیم انجام دهیم. حتی یک بار در مورد راندن یک سوسک بسیار بزرگ حرف می زدیم! در چه بازی دیگری می توانید چنین گفتگوی منطقی داشته باشید؟ دیوانه کننده است و هیجان انگیز و امیدواریم که در اسرع وقت کار را روی نسخه سوم شروع کنیم.

البته برای اینکه نسخه سوم بازی یا Rage 3 ساخته شود، یک سری فاکتورها باید رعایت شود. برای نمونه اینکه Rage 2 چقدر خواهد فروخت یا اینکه اصلا طرفدران چه نظری در مورد آن خواهند داشت و آیا مایل به دیدن دوباره این فرانچایز هستند یا اینکه می خواهند سر به تنش نباشد! منتقدان نیز نظرات مختلفی دارند و نمره متاکریتیک بازی نیز حدود 70 است.

Rage 2 در کل بازی خوبی بود اما یک سری مشکلات و باگ های آزار دهنده دارد که به محصول اصلی صدمه زده است. بازی بسیار لذت بخش است و قطعا ساعت های مفرحی برای شما خواهد ساخت. فعلا که نمی دانیم Rage 3 واقعا ساخته خواهد شد یا خیر اما امیدواریم که id Software و استدیو Avalanche به پشتیبانی از نسخه دوم ادامه دهند و محتوای بیشتری برای آن منتشر کنند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.