مشکلات بازی CrossfireX
محمد صادق شجاعی

شرکت Smilegate مشغول کار روی رفع مشکلات بازی CrossfireX است

محمد صادق شجاعی 24 بهمن 1400 1 دیدگاه
200 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Smilegate که به عنوان سازنده و ناشر بازی کراس فایر ایکس شناخته می‌شود، اعلام کرده که مشغول رفع مشکلات بازی CrossfireX است.

بازی کراس فایر ایکس، اثری از شرکت اسمایل گیت بوده که به صورت انحصاری روی کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شده است. بازی مذکور سومین اثر از سری Crossfire است که کاربران کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس می‌توانند بخش چند‌نفره آن را به صورت رایگان تجربه کنند. لازم به ذکر بوده که بخش تک‌نفره بازی CrossfireX توسط استودیو Remedy ساخته شده و غیر رایگان است.

با این وجود که نمایش های بازی کراس فایر ایکس، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را نوید می‌دادند، اما این اثر به محض انتشار با مشکلات فراوان رو‌به‌رو شد و نتوانست آن طور که انتظار می رفت مخاطبین را جذب کند. از بین مشکلات بازی CrossfireX می‌توان به عملکرد نامناسب ADS در برخی اسلحه‌ها و غیر‌قابل کنترل بودن هدف‌گیری اشاره کرد. خوشبختانه شرکت Smilegate که وظیفه ساخت و انتشار بازی کراس فایر ایکس را بر‌عهده دارد، نسبت به این مشکلات آگاهی داشته و لیستی از آن‌ها را منتشر کرده که به زودی رفع خواهند شد.

در قالب وب‌سایت رسمی بازی CrossfireX، شرکت اسمایل گیت اعلام کرده که اعضای تیم تولید اثر مذکور، مشغول کار روی رفع تعدادی از مشکلات بازی هستند. علاوه بر این، شرکت مذکور قصد دارد نقشه‌های بیشتری را در دسترس بازیکنان کراس فایر ایکس قرار دهد. در پایان شرکت Smilegate بیان کرده است که در اوایل ماه مارس یک به روز رسانی برای تازه‌ترین اثر سری Crossfire منتشر خواهد شد.

مشکلات بازی CrossfireX

محتوا‌های تازه مثل نقشه جدید به بازی CrossfireX اضافه می‌شود

در حال حاضر کاربران کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S می‌توانند بدون صرف هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای بخش چند‌نفره بازی کراس فایر ایکس را تجربه کنند. این بخش تجربه‌ای شبیه به بازی Counter-Strike: Global Offensive ارائه می‌دهد که در قالب آن دو جناح در حالت‌های مختلف در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. برای مثال در حالت کلاسیک، تیم مهاجم باید اقدام به بمب‌گذاری کرده و تیم مدافع باید از این عمل جلو‌گیری کند.

بخش تک‌نفره بازی CrossfireX شامل چندین ماموریت بوده که هر یک از آن‌ها حاوی اپیزود‌های مختلف است. این بخش نبرد‌های بین دو سازمان نظامی خصوصی به نام‌های Black List و Global Risk را به تصویر می‌کشد. مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند اولین ماموریت بازی کراس فایر ایکس یعنی Operation Catalyst را تجربه کنند. برای دسترسی به دیگر ماموریت‌ها لازم است اقدام به خریداری آن‌ها کنید.

آیا بازی کراس فایر ایکس را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در مورد مشکلات بازی CrossfireX چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    AMIR HOSEIN

    مهمان

    حجم بازی کراس فایر ایکس چقدره

    پاسخ دهید