دانلود بازی Inua A Story in Ice and Time برای PC
دانلود بازی Inua A Story in Ice and Time برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inua A Story in Ice and Time برای PC

پارسی گیم 24 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,683 بازدید

دانلود بازی Inua A Story in Ice and Time برای کامپیوتر

بازی‌های سبک Point & Click علاوه بر اینکه گیم پلی ساده‌ای ارائه می‌دهند، اغلب روایت‌های داستانی جذاب و پرعمقی را نیز در دل خود جای می‌دهند، زیرا سازندگان قدرت مانور بیشتری در این بخش دارند. تا به امروز بازی‌های Point & Click بسیاری با ماجراهای مختلف کارآگاهی، احساسی و تراژدی در صنعت بازی‌های ویدیویی پا به عرصه وجود گذاشته‌اند و روز به ‌روز تعدادشان بیشتر می‌شود. بازی Inua A Story in Ice and Time از استودیو The Pixel Hunt عنوانی جذاب و داستان محور در همین ژانر بوده که ماجراجویی‌های متعددی را در سرزمین‌های یخ‌زده شمال کره زمین برای تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما در این بازی، سفری رؤیایی و جادویی به نقاط شمال کانادا خواهید داشت. کاراکتر اصلی شما Taina نام داشته که یک خبرنگار جوان بوده و در تلاش است تا راز ناپدیدشدن یک کشتی به اسم Terror را که در قرن 19 ناپدید شد کشف کند. هدف خدمه این کشتی، اکتشاف و گشت‌وگذار در قطب شمال بوده اما به دلیلی نامعلوم، هرگز از این سفر پرمخاطره باز نگشت. شما در کنار کاراکترهای به‌یادماندنی دیگر، مسیری جدید را در این گشت‌وگذار تجربه خواهید کرد تا بتوانید رازهای مخفی و پنهان مدفون در یخ و برف را کشف کنید.

گیم پلی بازی تجربه‌ای کوتاه و 3 ساعته را در اختیار شما قرار می‌دهد. سبک Point & Click باعث شده تا برای پیشروی در مراحل فقط به کلیک‌های موس و دقت در مشاهدات نیاز داشته باشید. شما باید در هر سناریو، رویدادهایی از گذشته را در قالب آیتم‌ها و نوشته‌ها کشف کرده و با وصل کردن سرنخ‌ها، به هدف اصلی خود نزدیک شوید. حل کردن برخی معماهای ساده نیز از دیگر عناصر موجود در گیم پلی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Twelve Minutes و Sable را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Inua A Story in Ice and Time با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10 (shader model 4.0)
DirectX: Version 10
Storage: 1000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set off on a mystical journey to the Canadian Far North with Inua: A Story in Ice and Time, a point & click narrative adventure spanning multiple eras. Meet Taïna, a present-day reporter determined to discover the truth behind the disappearance of the Terror, one of the ship of the Franklin expedition whose goal was to explore the Arctic in the 19th century. Her destiny is mysteriously linked to that of Peter, a young filmmaker covering a military expedition in the 1950s and Simon, a sailor of the Franklin expedition struggling to keep his crew alive.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.