دانلود بازی PBA Pro Bowling 2021 برای PC
دانلود بازی PBA Pro Bowling 2021 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی PBA Pro Bowling 2021 برای PC

پارسی گیم 10 دی 1399 3 دیدگاه
4,059 بازدید

دانلود بازی PBA Pro Bowling 2021 برای کامپیوتر

سرگرمی‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به چشم یک ورزش حرفه‌ای نگاه کرد یا تفریحی که می‌توانید به‌واسطه جمعی از دوستان برای ساعت‌ها با آن سرگرم باشید. تفریحات بسیاری طراحی شده که می‌توانیم به‌واسطه توپ‌های مخصوص، آن‌ها را تجربه کرده و اگر لذت‌بخش بودند به شکل حرفه‌ای ادامه دهیم. بازی بولینگ یکی از ورزش‌ها و تفریحات سرگرم‌کننده‌ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان داشته و می‌توانید در کلوپ‌های بازی آن را بیابید. سال 1960 بود که برای اولین بار فدراسیونی تحت عنوان NBL برای اداره و اجرای لیگ حرفه‌ای بولینگ تأسیس شد. این زمانی تاریخی برای بولینگ بود چرا که اکنون بازیکنان می‌توانستند به‌صورت حرفه‌ای آن را دنبال کرده و یکی از تیم‌های موجود در لیگ حرفه‌ای باشند. در حال حاضر، بازی‌های بسیاری طراحی و منتشر شده‌اند که بولینگ را به شکل‌های مختلف شبیه‌سازی می‌کنند. PBA Pro Bowling 2021 یکی از آن بازی‌های سرگرم‌کننده است که می‌تواند با حالت‌های مختلف و گزینه‌های منحصربه‌فرد خود علاقه‌مندان به این ورزش را برای ساعت‌ها و روزها سرگرم نماید. طراحانی از استودیو FarSight Studios توسعه این بازی را بر عهده داشته و محصول نهایی را برای علاقه‌مندان به بولینگ و ژانر ورزشی منتشر کرده‌اند.

PBA Pro Bowling 2021 یکی از بهترین بازی ها برای طرفداران بولینگ است؛ اکنون می‌توانید به‌عنوان یکی از بازیکنان حرفه‌ای شاغل در لیگ معتبر PBA توپ‌ها را به سمت اهداف پرتاب کنید. حالت‌های مختلفی برای بازی در نظر گرفته شده است که شاید جذاب‌ترین آن‌ها، رقابت با دوستان و به چالش کشیدن بازیکنان دیگر به شکل آنلاین باشد. شما می‌توانید در مقابل دوستان خود، به‌صورت رودررو و یا در قالب مسابقات آنلاین بازی کنید. به‌واسطه PBA Career این اجازه داده شده است تا بازیکن خود را ایجاد کرده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به دست آورید. شاید برای شما نیز جالب باشد که این بازی برای ساخت از انجمن Pro Bowlers به طور رسمی مجوز گرفته است.

اگر به جزئیات بازی توجه زیادی می‌کنید، باید بگوییم که چیزی بیش از 150 توپ مختلف با طراحی‌های منحصربه‌فرد در دسترس شما قرار داده شده است که به گفته طراحان قرار است 40 توپ با نام تجاری تازه قرار است به این مجموعه اضافه شود. در کنار این موضوع، بازیکنان حرفه‌ای لیگ نیز با نام و رسم خود شبیه‌سازی و در بازی استفاده شده‌اند. فیزیک بازی، توپ و موانع چوبی موجود در آخر مسیرها به شکل قابل‌توجهی بهبودیافته و از جلوه‌های خاصی بهره می‌برند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی چون Brunswick Pro Billiards و FIFA 21 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی PBA Pro Bowling 2021 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel i5 2500K or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel i7 7700 or AMD Ryzen 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD RX 580
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

PBA Pro Bowling 2021 is the ultimate game for all bowling fans! Now you can bowl as your favorite PBA pro! Play online versus your friends, competing head-to-head and in tournaments, or start your PBA Career in a deep single player experience. This game has something for everyone with options for both an authentic simulation mode or an explosive arcade style of gameplay!
PBA Pro Bowling 2021 is officially licensed by the Pro Bowlers Association and includes 26 of the top pros in the game today along with in-game commentary from the TV broadcast team of Rob Stone and hall-of-famer Randy Pedersen.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    سلام با عرض سلام و خسته نباشید . این بازی کرک هست یا نه ؟ و به صورت تک نفره و آفلاین میشه بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سجاد

      پشتیبانی

      سلام
      کرک شده و رایگان است

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سجاد

      پشتیبانی

      سلام
      کرک شده