دانلود بازی Fred3ric برای PC
دانلود بازی Fred3ric برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fred3ric برای PC

پارسی گیم 16 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,581 بازدید

دانلود بازی Fred3ric برای کامپیوتر

سبک موزیکال در بازی‌های امروزی شاید کمتر محبوبیت داشته باشند و بازار بازی‌های ویدیویی در تصرف ژانرهای پرطرفدارتر مانند نقش‌آفرینی یا شوتر اول‌شخص است. اما وجود چنین بازی‌هایی برای مواقعی که از سایر سبک‌ها خسته شدید نیاز به ریلکس بودن و آرامش داشتید مناسب است و گذران وقت را برای شما می‌تواند در قالب موزیک سرگرم‌کننده کند. بازی Fred3ric از استودیو Forever Entertainment در همین سبک ارائه‌شده است.

شاید داستان در چنین ژانری کمتر اهمیت داشته باشد اما در این سری بازی‌ها داستان جالبی نیز وجود دارد. شما در نقش شوپن معروف بازی می‌کنید که به آینده سفرکرده و در دنیایی وجود دارد که تکنولوژی حرف اول را میزند و همه‌چیز را به خودش آلوده کرده است حتی موسیقیدان‌های معروف را! درنتیجه این امر بسیاری از افراد معروف در موسیقی به نسخه‌های رباتی خود تبدیل‌شده و در حکم دشمن شما قرار دارند که برای مواجه‌شدن با آن‌ها باید در یک نبرد از جنس موسیقی شرکت کنید.

شما در این ماجراجویی جذاب فقط مهارت موسیقی خود را در کنار یک پیانو خواهید داشت. گیم پلی بازی مانند تمامی بازی‌های موزیکال نیازمند هماهنگی میان گوش‌ها و دست‌های شما است و عکس‌العمل سریع شما را می‌طلبد. شما باید نت‌های مربوطه را در زمان مناسب روی صفحه‌کلید فشار دهید و امتیاز خود را بالاتر ببرید تا در پایان آهنگ پیروز شوید. چالش بازی با پیشروی در مراحل بیشتر شده و موسیقی‌های تندتر و سخت‌تری را تجربه می‌کنید که می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

همین‌طور داستان جذاب بازی در Cut Scene های خوبی که در سبک کتاب‌های کمیک طراحی‌شده‌اند روایت می‌شود و دنیای بازی را زنده و پویا نگه‌داشته تا در کنار تجربه یک بازی موزیکال، داستانی جالب را نیز بشنوید و از آن لذت ببرید. مبارزه با نسخه رباتی موسیقیدان‌های بزرگ مانند بتهوون و … تجربه‌ای نیست که در هر بازی ویدیویی بتوانید از آن بهره‌مند شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Straight Roads و Beat Saber را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fred3ric با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 7800, ATI/AMD Radeaon HD2600/3600
DirectX: Version 9.0c
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The third game from the series includes even more great music and all those elements that players loved in the previous Frederic games!
Frederic is back… Although the previous battle ended with a victory, the evil is again present. Zeitgeist*, the wicked, cybernetic, quintessence of absolute evil, has a plan. The evil plan to throw Frederic into the vortex of time while taking away everything that is most valuable to him. Zeitgeist is not alone. Frederic will have to face the infected, steel-bound great composers of bygone times. Skills and piano are the only things our hero has left – is this enough this time?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.