دانلود بازی Sable برای PC
دانلود بازی Sable برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sable برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,988 بازدید

دانلود بازی Sable برای کامپیوتر

استودیوهای کوچک‌تر در صنعت بازی‌های ویدیویی، فعالیت زیادی داشته و عناوین بسیاری منتشر می‌کنند. این عناوین همیشه موفق نخواهند شد اما در طیف گسترده آن‌ها، تعداد زیادی بازی ویدیویی جذاب و سرگرم‌کننده پیدا می‌شود که ارزشی کمتر از عناوین طراز اول ساخته‌شده توسط استودیوهای بزرگ ندارد. بازی Sable از استودیو Shedworks عنوانی ماجرایی و داستان محور بوده که در یک صحرای زیبا و پر رمز و راز روایت می‌شود.

شما در این بازی نقش دختری به اسم Sable را دارید که ماجراجویی ماهر و جوان است. داستان در یک بیابان جذاب، زیبا و مرموز روایت شده که سرشار از ماجراهای مهیج است. شما به کمک وسیله نقلیه آینده‌گرایانه خود که یک موتور معلق است در این منطقه گشت‌وگذار کرده و بناهای باستانی مربوط به تمدن‌های گذشته و همچنین بقایای سفینه‌های فضایی سقوط کرده را کشف خواهید کرد. علاوه بر این با پیشروی در بازی هم با دنیای جذابش بیشتر آشنا خواهید شد، و هم خود کاراکتر Sable را بهتر می‌شناسید و در نهایت می‌فهمید که چه کسی پشت این ماسک پنهان شده است.

گیم پلی ترکیبی از گشت‌وگذار، حل کردن معما و همچنین پلتفرمینگ است که در آن باید از مکان‌های مختلف بالا بروید، بپرید و موانع را پشت سر بگذارید. موتور آینده‌گرایانه شما هم سرعت بسیار بالایی داشته و برای پیشروی در مناطق وسیع این صحرا مناسب است. اجزای موتور را می‌توانید شخصی‌سازی کرده و ارتقا دهید و همچنین لباس‌های جدیدی برای کاراکتر خود تهیه کنید. تعامل با سایر گروه‌های ماجراجو هم از دیگر عناصر گیم پلی است.

گرافیک هنری بازی هم در سبک خاصی طراحی شده و مانند یک نقاشی سه‌بعدی است که داخل آن قدم گذاشته‌اید. نورپردازی‌ها و سایه‌ها در محیط صحرایی و همچنین طراحی آسمان شب به‌شدت زیبا و چشم‌نواز هستند و باعث می‌شوند تجربه شما از این بازی لذت‌بخش‌تر بشود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Journey و Omno را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sable با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen™ 5 1400/ Intel i3-6100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 750Ti/HD 6970
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Use of controller recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen™ 5 1400/ Intel i3-6100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 750Ti/HD 6970
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Use of controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Embark on a unique and unforgettable journey and guide Sable through her Gliding; a rite of passage that will take her across vast deserts and mesmerizing landscapes, capped by the remains of spaceships and ancient wonders.
Explore the dunes on your hoverbike, scale monumental ruins and encounter other nomads as you unearth mysteries long forgotten and discover who she really is behind her mask. With its unique art style and original soundtrack by Japanese Breakfast, envelop yourself in Sable’s world and explore everything at your own pace. There is a lot in this world just waiting to be discovered. Do not be afraid. Take the leap.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.