دانلود بازی Diplomacy Is Not an Option برای PC
دانلود بازی Diplomacy Is Not an Option برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Diplomacy Is Not an Option برای PC

پارسی گیم 22 بهمن 1400 بدون دیدگاه
9,392 بازدید

دانلود بازی Diplomacy Is Not an Option برای کامپیوتر

تلفیق سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی یکی از مهم‌ترین عناصر برای ارائه نوآوری است و بسیاری از استودیوهای سازنده، ریسک این کار را به جان می‌خرند. اگر بتوان عناصر محبوب و موفق ژانرهای مختلف را به‌خوبی کنار یکدیگر قرار داد، بازی جذاب و مهیجی خلق می‌شود که در تمامی جوانب سرگرم‌کننده است. بازی Diplomacy Is Not an Option از استودیو Door 47 عنوانی بوده که عناصر بازی‌های استراتژیک، ساخت‌وساز و Tower Defense را در کنار یکدیگر و به شکلی سرگرم‌کننده در اختیار شما قرار خواهد داد تا ساعت‌ها در محیط فانتزی و مجازی آن سرگرم شوید.

شما در این بازی نقش یکی از پادشاهان منطقه را خواهید داشت که تلاش برای اداره سرزمینش در صلح و صفا داشته اما به‌اجبار درگیر نبردها و هرج‌ومرج‌های بسیاری شده است. حال که سراسر اطراف سرزمینش را دشمنان تشکیل داده‌اند، تنها گزینه، جنگ و خونریزی است. اینجا خبری از دیپلماسی نبوده و پاسخ شمشیر را باید با شمشیر داد. به بازی Diplomacy Is Not an Option خوش‌آمدید!

گیم پلی بازی تلفیقی از عناصر بازی‌های استراتژیک، ساخت‌وساز و همچنین Tower Defense است. شما باید با جمع‌آوری و مدیریت منابع، ابتدا قلعه بزرگ و مستحکمی بسازید و برای آن برج‌های دفاعی متعددی طراحی کنید. منابع حیاتی مثل آب، غذا، چوب و سنگ و آهن ممکن است کمیاب شوند و مدیریت آن‌ها نکته‌ای کلیدی برای موفقیت خواهد بود. دنیای فانتزی بازی دارای عناصر جادویی نیز هست که باعث می‌شود قدرت‌های مختلفی مانند گوی‌های آتشین در اختیار شما قرار بگیرد. علاوه بر این شما می‌توانید تکنولوژی قلمرو خود را با تحقیق در شاخه‌های مختلف پیشرفته کنید و با ابزارهای مدرن‌تری وارد دنیای بازی شوید. مبارزات در سبک استراتژی لحظه‌ای طراحی شده و برای دفاع در برابر حملات برج‌های دفاعی و نیروهای نظامی شما نقش مهمی بازی خواهند کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rimworld و Timberborn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Diplomacy Is Not an Option با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7,8,10 64 bit
Processor: Intel Core i5 6400 / AMD X8 FX-8300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 / AMD Radeon R9 280
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7,8,10 64 bit
Processor: Intel Core i5 7400 / AMD Ryzen 3 2300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Step into the well-worn shoes of our Hero: a long-suffering minor Lord, who is forced by circumstances to engage in battle with vastly superior enemy forces. Boxed in a by a quarrelsome king, duplicitous advisors, and enemies on all sides, there is no recourse to resolve this peacefully. It seems that Diplomacy Is Not an Option!
Experience warfare on an entirely new scale as over 10 THOUSAND enemy units assault your castle walls. Do you have what it takes to save the kingdom? Is the kingdom even worth saving?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.