دانلود بازی Mind Scanners برای PC
دانلود بازی Mind Scanners برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mind Scanners برای PC

پارسی گیم 1 خرداد 1400 بدون دیدگاه
6,517 بازدید

دانلود بازی Mind Scanners برای کامپیوتر

ایجاد نوآوری در ساخت یک بازی ویدیویی ریسک بزرگی برای سازندگان محسوب می‌شود اما از طرفی، درصورتی‌که ایده جدید آن‌ها به‌خوبی پیاده‌سازی شود، موفقیت بسیار بزرگی برای بازی تولیدشده به دست می‌آید. بازی Mind Scanners از استودیو The Outer Zone عنوانی است که در آن باید نقش یک روانشناس را در آینده بازی کنید.

داستان بازی ساده و مرموز است. در آینده دور شما در نقش روانشناسی هستید که باید شهروندان مختلف را طی پروسه‌های متعدد بررسی کنید. شما به این کار علاقه ندارید اما رهبران شهر، دختر شما را گروگان گرفته‌اند و شما برای دیدن دوباره دختر خود چاره‌ای جز اطاعت ندارید. از طرفی گروهی با نام Moonrise وجود داشته که مخالف رهبران است و شما می‌توانید به‌صورت مخفیانه به آن‌ها کمک کنید.

گیم پلی بازی ترکیبی از مدیریت زمان و تصمیم‌ها است. شما باید تعداد زیادی از شهروندان را موردبررسی قرار دهید و اهداف و گروه شخصیتی آن‌ها را مشخص کنید. دستگاه پیشرفته‌ای در اختیار شما است که در این فرایند به شما کمک شایانی می‌کند. اعمال شما در قبال شهروندان، آرامش و امنیت را به‌طور غیرمستقیم وارد شهر می‌کند.

دستگاه در اختیار شما قابلیت‌های مختلفی دارد. شما توسط آن می‌توانید برخی از خاطرات بیماران خود را پاک‌کنید و یا آن‌ها را هیپنوتیزم کرده و رازهای تاریکشان را از زیر زبانشان بیرون بکشید. در قبال هر بیمار، انتخاب‌های متعددی وجود دارد که در سرنوشتشان تأثیر خواهد گذاشت و روند داستانی بازی را دستخوش تغییرات می‌کند. سبک و سیاق بازی مانند بازی‌های آرکید قدیمی بوده و حس نوستالژی جالبی را به شما منتقل می‌کند. با پیشروی در بازی و درمان بیماران بیشتر، امتیازهایی به دست می‌آورید که در ارتقا تجهیزات به درد شما می‌خورد و یا حتی می‌توانید با آن‌ها دستگاه‌های جدیدی برای معالجه روان بیماران خود به دست آورید.

بازی Mind Scanners تجربه‌ای کاملاً متفاوت از یک بازی ویدیویی است. اگر به روانشناسی و انتخاب‌های گسترده در بازی‌ها علاقه دارید، این عنوان را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Paradise Lost را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mind Scanners با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 550/equivalent or higher
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: High-range Intel Core i5
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 760/equivalent or higher
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mind Scanners is a retro-futuristic psychiatry simulation in which you diagnose the citizens of a dystopian metropolis. Locate a host of other-worldly characters and use arcade-style treatment devices to help them. Manage your time and resources to keep The Structure in balance. Remember, you take full responsibility for your patients.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.