دانلود بازی RimWorld Royalty برای PC
دانلود بازی RimWorld Royalty برای PC پارسی گیم

دانلود بازی RimWorld Ideology برای PC

پارسی گیم 8 تیر 1400 بدون دیدگاه
7,961 بازدید

دانلود بازی RimWorld Ideology برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای ساخت‌وساز، از درودیوار وارد بازار بازی‌های ویدیویی شده و روزبه‌روز به تعدادشان افزوده می‌شود. این سبک، امروزه آن‌قدر در سوژه‌هایش تنوع و گستردگی دیده می‌شود که عطش هر سلیقه‌ای را می‌تواند سیراب کند. بازی RimWorld از استودیو Ludeon تجربه ساخت یک تمدن بزرگ و کامل را در سطح سیاره‌ای به تجربیات شما اضافه خواهد کرد. به‌تازگی بسته الحاقی Royalty نیز برای بازی منتشرشده است.

RimWorld Ideologyدر این بسته الحاقی هر شخصیتی که در بازی وجود دارد اعتقاد خاصی پیدا می‌کند. این اعتقادات، در تصمیم‌گیری‌ها و سبک و سیاق زندگی آن‌ها تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. اینجا هر نوع اعتقاد و فرقه‌ای می‌تواند شکل بگیرد و دست شما در این موضوع بازخواهد بود. شما می‌توانید با ساختن معبد‌های مختلف و متفاوتی، به این عقاید روح تازه‌ای ببخشید و آن‌ها را میان سایرین ترویج دهید. با قدرت گرفتن فرقه شما، می‌توانید برای پیدا کردن آیتم‌های مذهبی شروع به جست‌وجو کنید. در کنار این مورد، مأموریت‌های جدید و بناهای قابل ساخت جدیدی نیز در این بسته الحاقی به بازی اضافه‌شده است.

گیم پلی بازی با سه نفر که آخرین بازمانده‌های یک سفینه سقوط کرده در سیاره‌ای بیگانه هستند، شروع می‌شود. شما باید با همین سه نفر، کلونی انسانی خودتان را در این سیاره تشکیل دهید و آن را توسعه داده و به شکوفایی برسانید. موارد زیادی را باید در این مسیر تحت نظر داشته و مدیریت کنید. نیازهای انسان‌ها، حالات اخلاقی و رسیدگی به بیماری‌ها از مهم‌ترین موارد هستند. همچنین با ساخت‌وسازهای مختلف و جمع‌آوری منابع، باید محل سکونت مناسبی برای آن‌ها فراهم کنید تا بتوانند تولیدمثل کرده و جمعیت کلونی شما را افزایش دهند.

نکته جالب این بازی، روند داستانی‌اش است که به‌صورت کاملاً تصادفی و توسط یک هوش مصنوعی برای شما روایت می‌شود. هر اتفاقی که در طول بازی برای کلونی شما بیفتد، توسط این هوش مصنوعی انجام می‌شود. مثلاً طوفانی سهمگین که منجر به مرگ بسیاری می‌شود، حمله دزدان و مزدوران برای غارت منابع و … همچنین ارتباط‌های اجتماعی میان افراد تحت کنترل شما بسیار مهم بوده و در روند شکل‌گیری و شکوفایی جامعه شما نقش به سزایی دارد.

اما از عمق این بازی هرچقدر گفته شود باز کم است. ابعاد نقشه بازی در حد یک سیاره بوده و تمام قسمت‌های آن برای اکتشاف و ساخت‌وساز و توسعه در دسترس شما قرار خواهد گرفت. همچنین پوشش گیاهی و حیوانی وجود داشته که می‌توانید با آن‌ها در تعامل باشید، برای مثال حیوان‌های مختلف را برای تولید محصولات مختلف شکار کنید و یا برخی از آن‌ها را برای استفاده‌های دیگر، اهلی کنید. به دلیل سبک و سیاق علمی تخیلی دنیای بازی، تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای را نیز در طول ساخت‌وساز و توسعه جامعه، شاهد خواهید بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Prison Architect و Frostpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی RimWorld Ideology با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000 or better
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

RimWorld is a sci-fi colony sim driven by an intelligent AI storyteller. Inspired by Dwarf Fortress, Firefly, and Dune. The Empire has arrived. Their refugee fleet settles the rimworld, and seeks allies. Their honor-bound culture wields hyper-advanced technology, while bowing to the ancient traditions of kings and queens.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.