دانلود بازی Tank Mechanic Simulator برای PC
دانلود بازی Tank Mechanic Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tank Mechanic Simulator برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1399 2 دیدگاه
7,329 بازدید

دانلود بازی Tank Mechanic Simulator برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی که در سبک شبیه‌سازی هستند، به یک ژانر جالب و متفاوت تبدیل‌شده‌اند که توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده‌اند. این بازی‌ها علاوه بر جنبه سرگرمی می‌توانند جنبه‌های آموزشی بسیاری را نیز در خود داشته باشند و امروزه تقریباً در هر موضوعی می‌توان بازی شبیه‌ساز آن را یافت. بازی Tank Mechanic Simulator از استودیو DeGenerals S.A این بار شبیه‌سازی را در قالب ساخت و مهندسی تانک‌ها برای ما فراهم آورده است.

بازی مانند بسیاری دیگر از عناوین مشابه، با کامپیوتر شما و ایمیل‌هایی که حاوی سفارش‌های مختلف از مشتریان است شروع می‌شود. با استفاده از همین سیستم ایمیل می‌توانید در طول بازی سفارش‌های جدید بگیرید. شما به کارگاهی دسترسی دارید که صفرتا صد کارتان در این کارگاه انجام می‌شود. شما همچنین به یک موزه برای نمایش تانک‌ها و زمینی برای آزمودن ساخته‌های دست خود دسترسی دارید.

اما بدنه اصلی این بازی همان‌طور که از اسمش پیداست، تعمیر، ساخت و نوسازی با جزییات بسیار بالای تانک‌های دوران جنگ جهانی دوم است. جزییات در این بازی آن‌قدر زیاد و با دقت طراحی‌شده که می‌توان از آن به‌عنوان یک برنامه تمرینی برای مهندسان واقعی کمک گرفت. تمامی اجزای داخلی و بیرونی تانک‌ها قابلیت تعمیر، دست‌کاری و تغییر دارند. عمق بسیار زیادی در بخش مهندسی و طراحی این بازی وجود دارد که هرکسی را می‌تواند ساعت‌ها پای سیستم خود نگه دارد.

باوجوداین حجم زیاد از جزییات، بازی برای افراد تازه‌کار و مبتدی که شاید هیچ سررشته‌ای در مهندسی نداشته باشند نیز قابل‌درک و ساده است و چیزی سد راه لذت بردن آن‌ها نخواهد بود. در طول سرهم کردن تانک‌ها، بازی دائم اطلاعات مهم و راهنمایی‌های کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در طول کار، سردرگم نشوید و بتوانید طعم موفقیت در پروژه سنگین خود را پس از ساعت‌ها وقت گذاشتن، بچشید. بازی در کنار عناصر یادشده، گرافیک درخور و مناسبی را نیز برای شما فراهم کرده تا نتیجه زحماتتان، به زیبایی جان بگیرد و پیش چشمان شما به نمایش گذاشته شود.

بازی Tank Mechanic Simulator می‌تواند یک عضو جدید و مناسب برای کلکسیون بازی‌های شبیه‌سازی شما باشد. به‌هرحال ساخت و مهندسی تانک‌های تاریخی و بازگرداندن ابهت به آن‌ها علاوه بر منحصربه‌فرد بودن می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و جذاب باشد.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cooking Simulator و Car Mechanic Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tank Mechanic Simulator با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64-bit) or newer
Processor: Intel Core i3 2100 / AMD Phenom II X4 955 BE
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 570 / Radeon HD 6970
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 (64-bit) or newer
Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM (GeForce GTX 980 / AMD Radeon R9 Fury) or better
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fix, build and renovate highly detailed and fully interactive tanks (German, USA or Soviet), armored cars or self-propelled guns. Experience a realistic simulator game of being a Tank Mechanic.
Find abandoned and destroyed tanks from battlefields of Second World War. Use special tools to find each tank, and extract it from the ground. Grow your repair service business and start your own tank museum.
Start the engine of a newly renovated tank, and feel its former power!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.34 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    nima

    مهمان

    سلام نسخه ی fitgirl روی ویندوز 7 رم 4 اجرا میشه امتحان شده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به nima

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا نمیشه