GTA 6
یحیی رحیمی

بازی Grand Theft Auto 6 در روزمه کاری یک صداپیشه دیده شد

یحیی رحیمی 11 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,983 بازدید

کمپانی Rockstar Games تابه حال پیشرفت عجیب و غریبی داشته است و قطعا همه این کمپانی را به عنوان یکی از بهترین استودیوهای ساخت بازی می شناسند. هر چند که ترک این کمپانی توسط Dan Houser که یکی از موسسان آن است، به نظر تاثیراتی روی این کمپانی گذاشته است. سوال اصلی در مورد آینده بازی های استودیو است و اینکه چه چیزی را خواهیم دید. البته ساده است که بگوییم در آینده بازی Grand Theft Auto 6 را خواهیم دید. تا به حال شایعات پی در پی پیرامون این بازی شنیده ایم و به نظر می رسد به این زودی ها معرفی رسمی بازی را نخواهیم دید.

اگر چه کمپانی Rockstar Games در این مورد سکوت پیشه کرده است اما این به معنی آن نیست که دیگر بازی Grand Theft Auto 6 تحت توسعه قرار ندارد. اخیرا خود بازی در رزومه کاری یک بازیگر و صداپیشه به نام Jorge Consejo دیده شده است و می توانید روی وب سایت او این رزومه را مشاهده کنید. به نظر می رسد که او یک نقش یک مکزیکی را بازی کرده است و البته این کار نیز در سال 2018 انجام شده است و با این حساب که حالا 2 سال از از آن زمان گذشته است، بعید است که دیگر در مرحله ضبط صدا باشیم.

gta-6-va

باید دقت کرد که توسعه دهندگان همان ابتدای کار به ضبط صدا و دیالوگ ها نمی پردازند و ممکن است که فرایند توسعه بازی بسیار پیش رفته باشد. اسم این بازی هنوز در روزمه کاری او قرار دارد و می توانید اسکرین شات تهیه شده از آن را در پایین مشاهده کنید. چندین نفر نیز در توییتر از او در مورد بازی Grand Theft Auto 6 پرسیده اند و او گفته است که به دلیل قرارداد کاری با بعضی پروژه های مشخص قادر به بیان هیچ چیز نیست.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.