دانلود بازی Opus Magnum برای PC
دانلود بازی Opus Magnum برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Opus Magnum برای PC

پارسی گیم 19 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,751 بازدید

دانلود بازی Opus Magnum برای کامپیوتر

نوآوری یکی از مهم‌ترین عناصر در صنعت بازی‌های ویدیویی است و استودیوهای سازنده، دائم در تلاش برای ارائه ایده‌های جدید و تازه برای مخاطبان خود هستند. یکی از سبک‌هایی که برای جلب‌توجه مخاطب به نوآوری بیشتری لازم دارد، بازی‌های معمایی بوده که تمامی عناصر سرگرم‌کننده‌اش در گیم پلی خلاصه می‌شود. بازی Opus Magnum از استودیو Zachtronics عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که طراحی خلاقانه و جدیدی در معماها را به خوردتان می‌دهد، شما در این بازی باید ساخت‌وساز ماشین‌آلات و خطوط کارخانه‌ها را به شکلی نوین انجام دهید.

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Anataeus Vaya را بازی خواهید کرد که به‌تازگی به‌عنوان رئیس کیمیاگران خانواده‌اش انتخاب شده است. خانواده او یکی از ثروتمندترین و قدیمی‌ترین خانواده‌های شهر محسوب شده و به همین دلیل در پشت پرده، اتفاق‌های زیادی در انتظار آن‌ها خواهد بود، اتفاق‌ها و مشکلاتی که شاید تنها با کیمیاگری نتوان آن‌ها را حل کرد.

این بازی با وجوداینکه معمامحور بوده، روایت داستانی عمیق و جذابی را نیز در دل خودش جای داده است. روایت خانواده ثروتمند، چالش‌های آن‌ها و همچنین قدرت‌های بسیاری که توسط کیمیاگری به دست آورده‌اند در این بازی می‌تواند شما را سرگرم کند. گیم پلی بازی به دو بخش ساخت‌وساز ماشین‌آلات و کارخانه‌ها و رقابت با معماها در کنار دوستان خود خلاصه می‌شود. شما در هر مرحله باید با استفاده از اجزا و تجهیزات مختلفی که در اختیار دارید، ماشین‌آلات پیشرفته ساخت معجون و زهر را طراحی کرده و جان گرفتن آن‌ها را به چشم ببینید. بخش دیگری از بازی نیز رقابت بین دوستان خود را تشویق می‌کند، به این صورت که با طراحی معماها و پازل‌هایی که توسط همین ماشین‌آلات ساخته می‌شوند، سایر بازیکنان را به چالش خواهید کشاند. اگر از تجربه معماها و پازل‌ها لذت می‌برید و ذهن خلاقی در ساخت‌وساز دارید، این بازی جذاب را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Factorio و Prison Architect را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Opus Magnum با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1366 x 768
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1920 x 1080
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“It is not an exaggeration to say that without alchemical engineering, civilization would not exist.”
Hailed as the most promising alchemist of his generation, Anataeus Vaya has just accepted a position as Head Alchemist of House Van Tassen, the oldest and richest of the city’s ancient Houses. But dangers lurk behind the family’s opulent facade, and alchemy alone may not solve every problem.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.