دانلود بازی Prison Architect Perfect Storm برای PC
دانلود بازی Prison Architect Perfect Storm برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Prison Architect Perfect Storm برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,604 بازدید

دانلود بازی Prison Architect Perfect Storm برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز ساخت‌وساز و مدیریت، از آن دسته بازی‌هایی هستند که همواره محبوبیت خودشان را میان بازیکنان حفظ کرده‌اند. این سبک تنوع زیادی داشته و امروزه می‌توان هر چیزی که به فکرتان می‌رسد را در بازی‌های ویدیویی بسازید و مدیریت کنید. برای مثال یک زندان در صورتی می‌تواند خلاف‌کاران و جانی‌هایی خطرناک را در خود نگه دارد که سازه‌ای بی‌نقص و کامل باشد و هیچ فرصتی برای فرار را در اختیار آن‌ها قرار ندهد. ساختن چنین زندانی نیازمند فکر و هزینه و آینده‌نگری‌های فراوان است. بازی Prison Architect از استودیو Double Eleven عنوانی جذاب در سبک شبیه‌ساز بوده که ساخت‌وساز و مدیریت یک زندان بزرگ و مجهز را بر عهده شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Perfect Storm نیز برای بازی منتشر شده است.

در طول بازی شما باید از یک زندان کوچک کار خود را شروع کنید و با مدیریت منابع مالی خود، به‌تدریج آن را گسترش دهید. هر چه زندان خود را ایمن‌تر بسازید، دزدها و جنایت‌کاران بیشتری توسط حکومت برای شما ارسال می‌شود و به‌تبع آن هم درآمد بیشتری برای شما حاصل خواهد شد. همچنین می‌توانید با ساخت‌وساز و برقراری شغل‌های مختلف داخل زندان، نیروی خلاف‌کاران را در مسیری مثبت به کار بگیرید و از آن‌ها استفاده بهینه کنید. مدنظر داشته باشید که این زندانیان از هر فرصتی برای فرار کردن استفاده می‌کنند و شما به‌خصوص در مراحل ابتدایی ساخت زندان باید نیروهای امنیتی را به‌سرعت به محل اعزام کنید تا اعتبارتان زیر سؤال نرود و به یک زندان ورشکسته تبدیل نشوید.

عمق گیم پلی این بازی بسیار بالا بوده و داخل آن موارد زیادی توسط شما کنترل می‌شود. رابط کاربری مناسبی نیز برای این کار طراحی شده که کنترل کردن این موارد را برای شما ساده‌تر خواهد کرد. در طول بازی شاید بتوانید یکی از رؤیایی‌ترین زندان‌های جهان را طراحی کرده و از خدماتی که در آن ارائه می‌شود متعجب شوید. تا به امروز سازندگان بسته‌های الحاقی زیادی برای بازی منتشر کرده و محتوای جدیدی را به خورد طرفداران داده‌اند. از ساخت‌وساز گلخانه گرفته تا کلینیک‌های روانشناسی و یا ساخت زندان روی یک جزیره در اقیانوس.

در بسته الحاقی Perfect Storm بلایای طبیعی زیادی به بازی اضافه می‌شوند و مستقیم روی رویداد‌ها و وقایع تأثیر خواهند گذاشت. از این بلایا می‌توان به یخبندان، طوفان‌های سهمگین، موسم‌های داغ، حمله موش‌های موذی و… اشاره کرد. تمامی این موارد به تجهیزات و قسمت‌های مختلف زندان آسیب می‌رسانند و ممکن است به زندانی‌ها فرصت مناسبی برای فرار بدهند. برای مقابله با این فجایع باید افرادی را استخدام کنید که به‌سرعت خرابی‌های به بار آمده را تعمیر و جبران کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Zoo و Cities Skyline را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prison Architect Perfect Storm با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows 7
Processor:Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
Memory:6 GB RAM
Graphics:Nvidia 8600 / Radeon equivalent (2009 era)
Hard Drive:400 MB HD space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

There’s a storm coming, Warden!
Prison Architect: Perfect Storm makes it rain with grants, emergency services, staff training, and Calamities.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.